• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Festinfo!

P

Philippe Stern

Guest
Jag fattar inte att lantisar ska få komma på Stockholms festen. Kan inte alla som bor norr om Stallmästaregården ha en egen fest i Uppsala eller något. Och alla som bor söder om Gamla stan kan väl ha något liknande i Södertälje.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Jag fattar inte att lantisar ska få komma på Stockholms festen. Kan inte alla som bor norr om Stallmästaregården ha en egen fest i Uppsala eller något. Och alla som bor söder om Gamla stan kan väl ha något liknande i Södertälje.

Du har missförstått.....denna tråd är för de medlemmar som vågar och vill gå på en sammankomst och inte gömmer sig bakom sin stora SUV, dyra lakan och ärvt bordssilver.... :)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Självklart så måste ni ha representanter från Alvik/Traneberg! ;)
Fridhemsplan bör också vara representerat tycker jag. Och Nedre Kungsholmen, eller hur @Pappi?

Jag fattar inte att lantisar ska få komma på Stockholms festen. Kan inte alla som bor norr om Stallmästaregården ha en egen fest i Uppsala eller något. Och alla som bor söder om Gamla stan kan väl ha något liknande i Södertälje.

Varför ha synpunkter? Du vågar ju inte ens anmäla dig... :D
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
En tolkningsfråga...
IMG_3575.PNG
 
P

Philippe Stern

Guest
Nu har bilden börjat klarna och bekräftelser till middag, eftersläpp samt reservlistan kommer inom kort släppas. Denna gång har det skett en viss kvotering då vi i ledningen känner att det finns ett mervärde i att medlemmar från andra landsändar får en plats. Vi har tagit hänsyn till när man anmälde sig men även till andra faktorer och därefter har det skett en lottning.

Mvh

@Spencer @daviden och @Denke
Finns det någon intelligenskvot?
 
Topp