Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör Daytonan typ varje dag på bygget, får oftast se Casios osv på andra byggare och Omega SMPs + billigare Rolex på byggherrarna/cheferna![]()
Kan erkänna att jag skulle vara lite nyfiken kring vad finansfolket har för klockor. Om det är mkt American Psycho inspirerat tex.![]()
Sent from my iPhone 6.5 using Tapatalk
Den mår skitbra tills vidare, den tar inte så mycket stryk som man tror
Får oftast höra från sånna som jag inte jobbat med innan att När kom du hem från Thailand då??
Men dem flesta vet nuförtiden att jag är klockintresserad så dem säger inte så mycket längre haha
Hur funkar PO:n med kostym?
Skönt det! Har kikat lite på RG versionen som du vet. Men är orolig över att bezelen skriker "kom och repa mig".
Sent from my iPhone 6.5 using Tapatalk
Vad säger dom som tror att den är fejk när dom får reda på att det är the real deal?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Den är Grym, bara köpa!! Kan ta några bilder efter en hel månads användning
Haha att det är sinnessjukt att lägga så mycket pengar på en klocka när man kan kolla på tiden på sin mobil![]()
Tycker ni att bilden av Dalai Lama påverkas av att han bär guld-Rolex?
Jag jobbar inom socialtjänsten och träffar väldigt många människor. Jag bär ofta min speedy och min SMP utan att bry mig nämnvärt. Jag funderar dock på att inhandla en Explorer II 16570 och jag är inte säker på att jag skulle bära den synligt på jobbet. En vittavlad Rolex syns nog rätt bra och risken finns att jag träffar någon som skulle vilja lägga vantarna på den en mörk vinterkväll. Risken är nog liten men det är onödigt ändå.
Jag tror faktiskt inte folk lägger så mkt märke till vilken klocka som sitter på armen, om de inte Själva har intresse.
Kör 16570, en av de snyggaste med vit tavla![]()
Tycker ni att bilden av Dalai Lama påverkas av att han bär guld-Rolex?
Jag skiter fullständigt i vad folk och fä tycker om vad jag bär för klocka på jobbet...![]()
Jag tycker i så fall att det borde rendera mer höjda ögonbryn att betala betydligt större summor för modern konst. Vilket man i och för sig kanske ska vara försiktig att slå ner på om man inte själv är konstkännare.
Kan inte bry mig mindre om vad folk tycker och tänker om vad jag bär för klocka på jobbet.
Jag skiter fullständigt i vad folk och fä tycker om vad jag bär för klocka på jobbet...