Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska generalisera lite,här i backa finns ett område som består av hyresrätter kallas även Backa Beirut där håller gängen till, skulle knappt sätta min fot där på dagen.
ok. nja. jag håller mig nog ifrån närheten av de områden helt och hållet då helst
vill inte ens chansa att man hamna på samma pendel lr liknande på väg hem en sen kväll lr liknande
tack iaf![]()
Gym har jag gått på mkt. Ochbinte rädd för handgemäng. Men spelar ju ingen roll om man får huvudet avskjutet DDu kan träffa muppar både i Backa och Linné. Skaffa ett gymkort om du är skraj.
Gym har jag gått på mkt. Ochbinte rädd för handgemäng. Men spelar ju ingen roll om man får huvudet avskjutet D
Kan vara läskigt utan för min dörr med... Farliga långgator!Du kan träffa muppar både i Backa och Linné. Skaffa ett gymkort om du är skraj.
Göteborg är tyvärr värdelöst på alla sätt, har själv bott där några år i min ungdom.
Skulle jag under pistolhot flytta dit skulle jag föredra vasastan.
Varför?Varför värdelöst. Vad är bättre?
Varför?
Småstadskänslan har hos mig nog aldrig känts starkare än vad den är i göteborg, något väldigt lustigt i stämningen.
Dvs otrevlig.
Alla säger det är "goa gubbar i göteborg" och i stockholm är man otrevlig.
Jag som inflyttad till bägge städerna kan säga att det är precis tvärtom!
Bodde 4 år i GBG, 11 i Stockhom nu.
Utöver detta primära, ful stad, grått, dreadlocks, en massa goa gubbar som bräcker....
Stockholm är med andra ord bättre.
"Flytta till" och Göteborg i samma mening är illavarslande.
J
Skrevs under rus och tanken va att det skulle vara lite komik men det blev kanske lite felJaha. Se där. Har själv bott i sthlm och bor i närheten nu. (45min)
Jag gillar göteborg mer än sthlm när det är mer än 2-3 dagars stay.. Men kan ju absolut ändra uppfattning.
Helt okejSkrevs under rus och tanken va att det skulle vara lite komik men det blev kanske lite fel
Stockholm är en mycket trevligare stad tycker jag och människor i sthlm är väldigt trevliga.
Malmö gillar jag också men tyvärr inte Gbg![]()
Var i gbg bodde du?Skrevs under rus och tanken va att det skulle vara lite komik men det blev kanske lite fel
Stockholm är en mycket trevligare stad tycker jag och människor i sthlm är väldigt trevliga.
Malmö gillar jag också men tyvärr inte Gbg![]()
Göteborg är tyvärr värdelöst på alla sätt, har själv bott där några år i min ungdom.
Skulle jag under pistolhot flytta dit skulle jag föredra vasastan.
Har bott där och @Jonaz har rätt, Sveriges bästa gård!Välkomna till Gamlestaden. Går fortfarande att få en hyfsat billig bostadsrätt, och priserna kommer att raketa i takt med att området förvandlas. Min lya har stigit dryga miljonen på de två år jag bott här. Leta efter lägenheter i brf Gamlestadstorget så flyttar ni till Göteborgs finaste innergård.
Det är därför de flesta studenter tränger ihop sig i studentlägenheter...Hur har studenter råd?haha
Vafan om vi blir två får vi ut 20k på två personer. Hahaha. Ska man köpa blir ju iaf. 10-12k månaden bara boende.
Det är därför de flesta studenter tränger ihop sig i studentlägenheter...
Det är inte en mänsklig rättighet att bo flott, men om man vant sig vid en hygglig levnadsstandard upplevs det nog som riktigt kämpigt att helt plötsligt inte ha så mycket att röra sig med.
Bra inringning, håller med att lindholmen är off, vet inte varför, det är väl rätt fint där, men vill inte bo där. Känns lite pensionärstoppen kanske?Kortfattat så bör du sikta på något inom inringat område![]()
This.
Bästa är att åka runt å kika lite i de olika områdena som nämnts i tråden.
Flyttade själv till gbg för ca ett år sedan och gjorde likadant. Jag hade som du lite dålig koll på vilka områden som finns![]()
Slutade inom vallgraven då vi kände att vi verkligen ville bo så nära centrum det gårVar blev flytten?![]()
Slutade inom vallgraven då vi kände att vi verkligen ville bo så nära centrum det går
Hittade en lägenhet på en väldigt lugn gata, trots att den ligger väldigt centrat. Vi trivs grymt bra i götet.
Bra inringning, håller med att lindholmen är off, vet inte varför, det är väl rätt fint där, men vill inte bo där. Känns lite pensionärstoppen kanske?