Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för affären! Riktigt go färgkombo på den därOch nyavplastad….
![]()
![]()
![]()
![]()
Dito för fin dinka och eminent service…Tack för affären! Riktigt go färgkombo på den där![]()
Ser mycket trevlig ut.Tack för affären! Riktigt go färgkombo på den där![]()
43, men inga luggar, bärs som en perfekt 40 dykare, mkt tooligt / gediget bandSer mycket trevlig ut.
Har varit nyfiken på Fortis ett tag.
Vad är lug to lug måttet för denna?
Mucho cool![]()
Fortis Novonaut N-42 Legacy Black. Gedigen pjäs!
Notera att 13 på datumhjulet är rött...
Ser farligt trevlig ut den där
Ja, finns ju i flera goa färger. Detta är nog den bästa färgen, eller? Jag får själv lite beslutsångestSer farligt trevlig ut den där
Den ser riktigt bra ut på bild.Ja, finns ju i flera goa färger. Detta är nog den bästa färgen, eller? Jag får själv lite beslutsångest![]()
![]()
Fortis Novonaut N-42 Legacy Black. Gedigen pjäs!
Notera att 13 på datumhjulet är rött...
Gillar det mesta med den förutom prislappen.![]()
Helt ny cushion från Fortis, det var en överraskning...
Samma härFortis-dag idag
![]()
F-serien är med råge min favorit bland alla Fortisar. Underbart toolig. Vilken storlek är detta?Fortis-dag idag
![]()
Jag har länge drömt om en Flieger och i år slog jag till när en dök upp till salu här på KS.F-serien är med råge min favorit bland alla Fortisar. Underbart toolig. Vilken storlek är detta?
Brutal, ej som ”fröken squares” hos alla andra tillverkareGått och snöat in mig lite på Fortis square. Någon som har erfarenhet?![]()
Vore riktigt kul att haGått och snöat in mig lite på Fortis square. Någon som har erfarenhet?![]()