Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger något i det, fast allt verkar inte vara vädrat ...att låsa tråden vore att censurera. Sätta munkavle på.David skrev:Många roliga inlägg, och kanske även en del nödvändig ventilation, men jag tvivlar på att särskilt mycket mer konstruktivt kommer att sägas i ämnet. Kanske dags att låsa tråden och återgå till klockor och annat trevligare OT?
Stefan G skrev:Den pajen handlade om att bygga upp vi och dom-känsla, inte om skitsnack mot TTT. Det är det senare jag reagerade starkt mot. Att bygga en känsla av tillhörighet är det inget fel på i sig.
/ Stefan
Stefan G skrev:Denke, tror diskussionen tappade fokus. Det var skitsnacket jag kommenterade och det var Eric som triggade det, ingen annan. Jag vet att du inte tror att jag är negativt inställd till varken dig eller KS.
Så visst, jag borde nog posta en klockbild.Frågan är bara om min gamla 3536:a är så upphetsande.
/ Stefan
JoberMan skrev:Kom igen, KS tvingade TTT att byta plattform. TTT:s egna medlemmar hade bett om detta i flera år men inte förrän KS dök upp på klockscenen så fick man den berömda tummen ur.