• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

@forumgeneralerna på Klocksnack

Stefan G

Breitling
Den pajen handlade om att bygga upp vi och dom-känsla, inte om skitsnack mot TTT. Det är det senare jag reagerade starkt mot. Att bygga en känsla av tillhörighet är det inget fel på i sig.

/ Stefan
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
David skrev:
Många roliga inlägg, och kanske även en del nödvändig ventilation, men jag tvivlar på att särskilt mycket mer konstruktivt kommer att sägas i ämnet. Kanske dags att låsa tråden och återgå till klockor och annat trevligare OT?
Ligger något i det, fast allt verkar inte vara vädrat ...att låsa tråden vore att censurera. Sätta munkavle på.
Inget vi pysslar med på Klocksnack.
 

Stefan G

Breitling
Jag tror jag fick fram det jag från början ville säga, så jag återgår gärna till klocksnack.
Denke, jag har inget ont att säga om dig. On my honour.

/ Stefan
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stefan G skrev:
Den pajen handlade om att bygga upp vi och dom-känsla, inte om skitsnack mot TTT. Det är det senare jag reagerade starkt mot. Att bygga en känsla av tillhörighet är det inget fel på i sig.

/ Stefan

Jag förstår inte ditt inlägg och jag ser inte problemet. Jag har tillsammans med några andra startat ett klockforum (ett riktigt trevligt sådant dessutom). Är DET i sig problemet?

Äh, du behöver inte besvara den frågan. För du är precis som alla andra jättevälkommen att vara med. Så varför inte bara posta en dagens klocka and have a good time? ;)
 

Stefan G

Breitling
Denke, tror diskussionen tappade fokus. Det var skitsnacket jag kommenterade och det var Eric som triggade det, ingen annan. Jag vet att du inte tror att jag är negativt inställd till varken dig eller KS.

Så visst, jag borde nog posta en klockbild. :) Frågan är bara om min gamla 3536:a är så upphetsande.

/ Stefan
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stefan G skrev:
Denke, tror diskussionen tappade fokus. Det var skitsnacket jag kommenterade och det var Eric som triggade det, ingen annan. Jag vet att du inte tror att jag är negativt inställd till varken dig eller KS.

Så visst, jag borde nog posta en klockbild. :) Frågan är bara om min gamla 3536:a är så upphetsande.

/ Stefan

Då släpper vi det och låter tråden sjunka... :)

Klart vi vill se din 3536:a! :D

Rock on!
 
Stefan du är en trevlig prick. Men denna gång hade du brallorna alldeles för högt upp i röven. Kul att du ska skriva om klockor nu. Ser fram emot det.
 
JoberMan skrev:
Kom igen, KS tvingade TTT att byta plattform. TTT:s egna medlemmar hade bett om detta i flera år men inte förrän KS dök upp på klockscenen så fick man den berömda tummen ur.

Touché ! Det gick undan med den nya plattformen när Klocksnack väl var lanserat ! Se där vad lite konkurrens kan göra för effektiviteten. :)
 
Topp