Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske inte bästa klockbilden men riktigt snygg bild! Härliga färger!
En cykelbild!
Inte nog med att du tar fina kort, du tar dem på löjligt fina klockor också! Din YM med vit tavla är ju helt vansinnigt über håll käften! Vilken sommardinka!Har ett gäng som jag är nöjd med
Okej det blev ganska många jag var nöjd med..
Har ett gäng som jag är nöjd med
Okej det blev ganska många jag var nöjd med..
Tack! Dock är YM inte min, än. Tillhör en nära vänInte nog med att du tar fina kort, du tar dem på löjligt fina klockor också! Din YM med vit tavla är ju helt vansinnigt über håll käften! Vilken sommardinka!
Kanske inte bästa klockbilden men riktigt snygg bild! Härliga färger!
Viktigast är att fota i dagsljus!Hur tar man en bra klockbild då? Med mobilen alltså. Jag tycker det är skitsvårt och lyckas aldrig ta bra bilder. Klockan ser alltid vansinnigt stor ut på handleden, glaset speglar mig/lampor etc och vinkeln på armen vid wristshot blir alltid skum.
Finns det någon wristshots for dummies instruktion? Eller ja, "fota klockor i allmänhet utan systemkamera, extern blixt och massa grejer" -instruktion?
Dela med er!
Riktigt bra!Här kommer ett axplock alla är urklippta ifrån mitt IG-konto så kvallen är inte den bästa. Kommer inte åt nasen nu så detta får duga
Tack så mycket!Riktigt bra!
Vilken kvalité! WOW.Här kommer några av mina bilder:
TackVilken kvalité! WOW.