Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och varför såg vi inga av dessa på senaste GTGn?Så, här kommer mina ödmjuka bidrag...
Klockorna, menar Du? Sålda och pengarna lagda på tråkiga saker...Och varför såg vi inga av dessa på senaste GTGn?
Edit; Fina bilder
-1Klockorna, menar Du? Sålda och pengarna lagda på tråkiga saker...
Typ. Flytt, bil, spara föräldradagar...-1
Mat till kidsen?
Min nyfikenhet gör att jag väcker liv i denna tråd igenHär kommer några av mina bilder:
Vem vann tävlingen och var fick man rösta på sitt favoritbidrag?Det finns så många snygga klockbilder här och jag tänkte att det är dags för en tävling.
Lägg upp din/dina bästa klockbild(er) i tråden. den 11/5 väljer jag ut de bästa och sen får ni alla rösta på er favorit.
Ingen tävling utan vinst så jag tänker mig att vinnaren får välja valfria jeans från www.blackironclothing.com
Klara, färdiga, GÅ!
Blandat, vissa tagna med en S7 Edge och vissa med en EOS550D + Canon EF 200mmMin nyfikenhet gör att jag väcker liv i denna tråd igen
Vad kör du med för "kamera setup" när du tar dessa bilder?
Vem vann tävlingen och var fick man rösta på sitt favoritbidrag?
Tack för länk. Grattis till vinnaren och bra styrt av tävlingen. Kanske värt att upprepa? Finns fantastiska bilder bland trådarna.
Ja det skulle man kanske göra? Jag kör igång en ny då!Tack för länk. Grattis till vinnaren och bra styrt av tävlingen. Kanske värt att upprepa? Finns fantastiska bilder bland trådarna.