Jag har på mina senaste annonser fått bannor från moderator (moderatorer?) för att mina rubriker varit felaktiga. Det har varit allt från att jag inte fått skriva priset i rubriken till att jag inte får ange årtalet på klockan.
Jag har även lagt till tillbehör i en annons men fick inte skriva ”tillbehörs-bump” i rubriken.
Alla dessa strider tydligen mot regeln nr. 16
Men direkt efter dessa represalier så har jag kollat K&S och sett att redan på första sidan så är det 3-4st annonser som ”bryter” mot exakt samma regler som jag tydligen gjort. Men dom får bumpas gång på gång utan att bli redigerade av någon anledning.
Så min fråga är egentligen kort och gott: är jag mobbad av någon moderator, eller är det fler som får samma typ av uppläxning?
Sen förstår jag att dom inte kan hålla koll på varenda annons, men mina åthutningar har kommit inom ca:10min av inlagd/bumpad annons, medans annonsen/annonserna efter mig klarar sig gång på gång av någon oklar anledning
Inte hela världen egentligen, har man brutit mot reglerna så ska man få smisk. Men att alla bör vara lika inför lagen isåfall känns väl ändå rimligt att tycka