Har sålt till 2 köpes, funkade fintDu blev nog lurad på nåt sätt
Nädå, men jag håller med @yonsson köpesannonser suger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har sålt till 2 köpes, funkade fintDu blev nog lurad på nåt sätt
DJ Sökes.Du blev nog lurad på nåt sätt
Jag menade som köpare. Får aldrig napp.Har sålt till 2 köpes, funkade fint
Du blev nog lurad på nåt sätt
Han som köpte 2 av mig lyckades ju fint Själv har jag nog inte fått napp på mina fylleköpesannonserJag menade som köpare. Får aldrig napp.
https://klocksnack.se/threads/rolex-oysterquartz-datejust-77-en-udda-rolex.72947/
Vad är det som motiverar ett pris norr om 35k, @Bavarisk traktor ? I min mening ligger du alldeles för högt, men det vore intressant att få höra hur du resonerar. Jag kan ju ha missat något.
Motivationen var just att den nu har en servicehistorik som är väldigt färsk vilket tenderar vara lite 50/50 vad gällande liknande modeller på Chrono24.
Utöver det även de kosmetiska uppdateringarna så som en ny tavla samt visare. Besitter man en förkärlek för retro looken så finns det självklart bättre exemplar
som bibehållit ett åldrat yttre än min klocka.
Bristen på vattentäthet talar inte emot klockans resterande skick i mitt tycke. Självfallet är det en punkt som motiverar skepticism vilket jag absolut förstår. Finns bättre alternativ om man besitter ett intresse för dykning.
Dock med det sagt är priset nu ändrat till ett likvärdigt de som går att finna på just Chrono24 av liknande modell.
Med andra ord; du tog en chans
Däremot minns alla någon som försöker blåsa sina bröder.Ingen minns en fegis som ordspråket går.
Hehe, fan vad bitter du blivit! Men jag gillar detDäremot minns alla någon som försöker blåsa sina bröder.
Däremot minns alla någon som försöker blåsa sina bröder.
Internet glömmer aldrig något, läskigt.Däremot minns alla någon som försöker blåsa sina bröder.
Säger du jaHan som köpte 2 av mig lyckades ju fint Själv har jag nog inte fått napp på mina fylleköpesannonser
Mmm, och hoppas att din extremt säljande annons lockade till sig någon okunnig. Sådana affärer gör man på Blocket. Inte här. Nu vet du det till nästa gång.Absolut. Men nu var inte mina intentioner att blåsa någon då jag inte undanhöll något vad gällande klockans skick/brister.
Mitt enda felbedömande var en optimistisk prissättning.
Mmm, och hoppas att din extremt säljande annons lockade till sig någon okunnig. Sådana affärer gör man på Blocket. Inte här. Nu vet du det till nästa gång.
Nej, jag hade föredragit ett realistiskt pris.Hade du fördragit att annonsen var mer rakt på sak utan ett försök till någon slags mindre steril ton till annonstexten? Då det tydligen inte ansågs "professionellt" nog i ditt tycke.
När ska folk sluta vara så jävla giriga?
När ska folk sluta vara så jävla giriga?
Haha - har diskuterat alldeles för mycket med @vaniljglass den senaste tiden Är i grunden positiv men medlemmar med 22 inlägg som försöker sälja sminkade grisar till ockerpriser, och sen försöker låtsas som att det är helt okej, tar fram det sämsta i mig.Hehe, fan vad bitter du blivit! Men jag gillar det
Vad fan!Haha - har diskuterat alldeles för mycket med @vaniljglass den senaste tiden Är i grunden positiv men medlemmar med 22 inlägg som försöker sälja sminkade grisar till ockerpriser, och sen försöker låtsas som att det är helt okej, tar fram det sämsta i mig.
Haha! Hehe, ja, det kan lätt bli så ibland!Haha - har diskuterat alldeles för mycket med @vaniljglass den senaste tiden Är i grunden positiv men medlemmar med 22 inlägg som försöker sälja sminkade grisar till ockerpriser, och sen försöker låtsas som att det är helt okej, tar fram det sämsta i mig.
Vilka andras?@JohnZ varför är din 114270 10k dyrare än alla andras?
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-114270.73021/
Vilka andras?
Står 2003 i annonsen?Håller med. Ett rimligt pris för en 114270 borde ligga på 30-35k beroende på skick. Jag sålde en förra året från 2008 i nyskick med plasten kvar på baksidan för 35.
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-i-114270.56957/
Skrev fel. Har ändrat!Står 2003 i annonsen?