Du får gärna förtydliga, jag förstår inte din poäng. Andra meningen är helt obegriplig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2 år gammal, 67k. FML. Undrar vad en härjad går för.En stilla fundering bara..
Verkar som att keramiska subbar typ blir dyrare för varje annons som läggs ut.
https://klocksnack.se/threads/rolex-116610ln-submariner.73619/#post-1863076
Såg att det var min annons, är priset helt off så får jag ta ställning till om det ska ändras..2 år gammal, 67k. FML. Undrar vad en härjad går för.
Noterat och korrigerat direkt.. !En stilla fundering bara..
Verkar som att keramiska subbar typ blir dyrare för varje annons som läggs ut.
https://klocksnack.se/threads/rolex-116610ln-submariner.73619/#post-1863076
Starkt att sänka en hel tusenlapp.Noterat och korrigerat direkt.. !
Men då måste ju JAG klicka EN gång extra!!!Funkar på alla
Men buda det då!Starkt att sänka en hel tusenlapp.
Mer rimligt är runt 64k
Fast sekundvisare skall vara vit. Det ska den.
Oj, va du tar iMen buda det då!
Det handlar om ett överpris enligt dig på 2 000 för en klocka i 60 000 kronorsklassen. I runda slängar alltså 3 % över ett enligt dig rimligt pris. Jag brukar försöka hålla mig undan från såna här diskussioner men kunde inte låta bli.
Måste ju visa upp för alla att den är avslutad@Vincentb din Bratte var avslutad igårkväll, men du bumpar den ändå för en knapp timme sen, varför?
@Vincentb din Bratte var avslutad igårkväll, men du bumpar den ändå för en knapp timme sen, varför?
Gnäll inte nu, han vill ju bara visa alla att han äntligen bestämt sig och sålt. Var glada iställetMåste ju visa upp för alla att den är avslutad
Orkar inte med er bäbisar.....tänkte skriva nåt dumt men är tyst istället...Gnäll inte nu, han vill ju bara visa alla att han äntligen bestämt sig och sålt. Var glada istället
Cheer up nu. Grattis till försäljningen.Orkar inte med er bäbisar.....tänkte skriva nåt dumt men är tyst istället...
Du skrev ju något dumt ("bäbisar"). Sen att det var felstavat är en annan sak.Orkar inte med er bäbisar.....tänkte skriva nåt dumt men är tyst istället...
Du har en vass tunga lilla grabben..Du skrev ju något dumt ("bäbisar"). Sen att det var felstavat är en annan sak.
Jag är inte så liten.Du har en vass tunga lilla grabben..
Ruskigt osnyggt och småaktigt
Fullt rimligt om returanledningen är ett ångerköp när varan är korrekt beskriven. Varför ska @Luckyluciano bekosta två värdefrakter för att någon velar?Ruskigt osnyggt och småaktigt
Läs igen. Köparen ska betala båda frakterna och en "straffavgift" om 500kr. Det är i min mening bland det mest gnidna jag sett. Bättre att bara vara rak och säga att någon retur inte ges.Fullt rimligt om returanledningen är ett ångerköp när varan är korrekt beskriven. Varför ska @Luckyluciano bekosta två värdefrakter för att någon velar?
Så tolkar i alla fall jag det.
Aha, det missade jag... Mitt huvud slängde ihop två värdefrakter ala 500:-.Läs igen. Köparen ska betala båda frakterna och en "straffavgift" om 500kr. Det är i min mening bland det mest gnidna jag sett. Bättre att bara vara rak och säga att någon retur inte ges.
Läs igen. Köparen ska betala båda frakterna och en "straffavgift" om 500kr. Det är i min mening bland det mest gnidna jag sett. Bättre att bara vara rak och säga att någon retur inte ges.
"KS andan" osvDu kan inte varit med om mycket. Efter en lång konversation angående min 15202 så var en person beredd att betala 140k.
"KS andan" osv
@Luckyluciano Varför väljer du att ta ut en avgift?
Ta inte i så att du skiter på dig.Läs igen. Köparen ska betala båda frakterna och en "straffavgift" om 500kr. Det är i min mening bland det mest gnidna jag sett. Bättre att bara vara rak och säga att någon retur inte ges.
Ta inte i så att du skiter på dig.
Om du väljer av någon anledning att returnera måste säljaren till posten återigen, hämta ut klockan, lägga ut den till försäljning, mecka osv. Jag skulle kalla det administrationsavgift, jag kunde gjort något mer användbart med min tid. Men ja, enklast vore att neka retur men KS andan osv så är han snäll som erbjuder retur emot en adminavgift á 500kr.