Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte hålla sig? Annonsen är ju iskall och du hänvisar potentiella köpare till att googla efter bilder. Trams.Jag är inte hemma för tillfället, men jag ska ta bättre bilder när jag kommer hem. Nu är ju klockan helt oanvänd och det finns bilder på nätet hur en ny ser ut för den som inte kan hålla sig.
Sorry. Korrigerar genast.@viwe
https://klocksnack.se/threads/dagaz-thunderbolt-bud-mottages.73709/
Bud är inte OK enligt reglerna, sätt ett pris.
Det är konstigt.Tidigare i tråden var en almen undran över prissättningen på keramik subber (som jag instämmer i) ,ett annat fenomen som känns lite Konstigt är det jämna flöde av "nästan nya" månklocker prissatt till 30 + - 1 TS Sek
Det är vad en ny går för på c24
Jo jag har inte missat att en del är uttagen hos svensk AD, men dock....
/Bosse
Nja... de köptes väl under decemberrean och säljarna vill tjäna några tusingar.. KS-andan och allt det därDet är konstigt.
Hur fan ska en annons som inte är iskall se ut? Eftersom klockan är ny så ser den ju ut som på bilder du kan hitta på nätet. Vad är problemet? Jag befinner mig inte hemma så jag kan inte ta bilder men så fort jag kommer hem ska jag ta bilder.Inte hålla sig? Annonsen är ju iskall och du hänvisar potentiella köpare till att googla efter bilder. Trams.
Hur fan ska en annons som inte är iskall se ut? Eftersom klockan är ny så ser den ju ut som på bilder du kan hitta på nätet. Vad är problemet? Jag befinner mig inte hemma så jag kan inte ta bilder men så fort jag kommer hem ska jag ta bilder.
Japp, som sagt iskall.Tips: Din attityd, dina usla bilder och ditt pris. Detta tillsammans gör din annons kallare än Antarktis..
Du har inte svarat på frågan. Hur ska en annons se ut som inte är iskall i din värld?Tips: Din attityd, dina usla bilder och ditt pris. Detta tillsammans gör din annons kallare än Antarktis..
Du har inte svarat på frågan. Hur ska en annons se ut som inte är iskall i din värld?
Tack, det är ett jättefint ur, verkligen.Speciellt till Karl T och Moffan.
Det är ju fortfarande din klocka man vill se bra bilder på.Jag är en dålig fotograf ja men som sagts tidigare det finns ju proffsbilder att se på nätet för den som vill. Min ser likadan ut som dom bilderna enda skillnaden är numreringen.
Har kapsylerna på bordet något med oskärpan på bilderna att göra eller är det en ren tillfällighet?Här kommer bilder.
Ha ha!Har kapsylerna på bordet något med oskärpan på bilderna att göra eller är det en ren tillfällighet?
Attityd och usla bilder är en sak. Men priset i bör i detta fall motiveras med referenser till sålda exemplar. Görs inte det så tycker jag annonsen är regelvidrig och bör raderas @Denke Lite egen sökning har gett ett pris på €4650 under 2016 som det högsta (visst, det kan finnas högre som jag inte har hittat och priset idag kan säkert anses ha stigit).Här kommer bilder.
För att inte snacka om falsk marknadsföring!Attityd och usla bilder är en sak. Men priset i bör i detta fall motiveras med referenser till sålda exemplar. Görs inte det så tycker jag annonsen är regelvidrig och bör raderas @Denke Lite egen sökning har gett ett pris på €4650 under 2016 som det högsta (visst, det kan finnas högre som jag inte har hittat och priset idag kan säkert anses ha stigit).
Jag är en dålig fotograf ja men som sagts tidigare det finns ju proffsbilder att se på nätet för den som vill. Min ser likadan ut som dom bilderna enda skillnaden är numreringen.
Vad är det som är falskt?För att inte snacka om falsk marknadsföring!