GWD
Silver
Kanske. Vad är det för klocka så att jag kan googla efter bättre bilder? Mvh.
Vill du köpa? Den är NOS.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske. Vad är det för klocka så att jag kan googla efter bättre bilder? Mvh.
Vill du köpa? Den är NOS.
Simmig urtavla... minst 80000krKostar den?
Det är inte urtavlan som är simmig det är bilden. Klockan är ju ny alltså mint,så får man bara namn och ref så finns det säkert bättre bilder på nätet.Simmig urtavla... minst 80000kr
Japp ge mig bara namn och ref. Jag skiter väl i den suddiga bilden. Klockan är ju ny = mint.@gabban, googla blocket vettja. Eller ännu bättre googla kamera
Du har ju humor i alla fall, det får jag ge dig.Det är inte urtavlan som är simmig det är bilden. Klockan är ju ny alltså mint,så får man bara namn och ref så finns det säkert bättre bilder på nätet.
Japp ge mig bara namn och ref. Jag skiter väl i den suddiga bilden. Klockan är ju ny = mint.
Namn? Ref?
Men på riktigt måste du ju förstå att folk undrar varför du har så kassa bilder på en klocka för 78k när det motsvarar ditt bohag X3? Är det en Thailandskopia? Varför kan han inte ens försöka ta riktiga bilder? Många frågetecken på något som borde vara lättNamn? Ref?
Du kan ju googla upp bilder om du är intresseradKostar den?
Nej Sötleffe, förlåt Brunleif det är ingen kopia. Jag har tagit nya bilder idag men dom föll inte heller i paneltupparnas smak.Men på riktigt måste du ju förstå att folk undrar varför du har så kassa bilder på en klocka för 78k när det motsvarar ditt bohag X3? Är det en Thailandskopia? Varför kan han inte ens försöka ta riktiga bilder? Många frågetecken på något som borde vara lätt
Japp ge mig bara namn och ref. Jag skiter väl i den suddiga bilden. Klockan är ju ny = mint.
Är du återförsäljare el gråhandlare?! Annars e klockan knappast ny!!!!
När man får ta skit från någon som varit medlem på forumet i en månad vet man att man har en tuff dag.Gabban fick väl den av Schumacher när han arbetade där? Eller är du familjemedlem @gabban?
Nope. Jag är amatör. Om jag ser en annons och inte gillar den så skiter jag i den och letar vidare. Jag går inte "all in" eller "bananas" för att håna eller förlöjliga annonsören.Är du återförsäljare el gråhandlare?! Annars e klockan knappast ny!!!!
Det är väl en ganska vanlig företeelse att priserna på lätt begagnade klockor på K&S är vad man kan få en ny för hos AD efter lite prut eller på C24. Jag har svårt att förstå att klockorna blir sålda (i de fall de blir det och inte bumpas i evigheter). Tror man att listpriset är det faktiska nypriset och anser sig göra en bra affär trots att man istället kunnat få njuta av att plocka ut en helt ny?Tidigare i tråden var en almen undran över prissättningen på keramik subber (som jag instämmer i) ,ett annat fenomen som känns lite Konstigt är det jämna flöde av "nästan nya" månklocker prissatt till 30 + - 1 TS Sek
Det är vad en ny går för på c24
Jo jag har inte missat att en del är uttagen hos svensk AD, men dock....
/Bosse
I vissa lägen kan du inte plocka ut en ny på momangen - därav ett bättre andrahandsvärde.Det är väl en ganska vanlig företeelse att priserna på lätt begagnade klockor på K&S är vad man kan få en ny för hos AD efter lite prut eller på C24. Jag har svårt att förstå att klockorna blir sålda (i de fall de blir det och inte bumpas i evigheter). Tror man att listpriset är det faktiska nypriset och anser sig göra en bra affär trots att man istället kunnat få njuta av att plocka ut en helt ny?
I de fall det är så finns den logiken såklart. Det är dock ett problem som gäller relativt få märken och modeller och företeelsen är bredare än för dessa.I vissa lägen kan du inte plocka ut en ny på momangen - därav ett bättre andrahandsvärde.
+1Se så... alla mot en är oskönt. Skaka hand och gå vidare. Point made.
Jag har bara bumpat annonsen en gång idag vad jag känner till?@Nic
https://klocksnack.se/threads/rolex...10ln-16-i-fint-skick-temporär-lönebump.73352/
En bump per dygn enligt reglerna.
Känns på gränsen till larvigt att ens ta upp, men första gången var 00:24 och andra gången imorse. Tekniskt sett blir det två gånger men jag vet inte om det verkligen är värt en post i tråden...Jag har bara bumpat annonsen en gång idag vad jag känner till?
Det flesta poster här är väl knappt värda att postaKänns på gränsen till larvigt att ens ta upp, men första gången var 00:24 och andra gången imorse. Tekniskt sett blir det två gånger men jag vet inte om det verkligen är värt en post i tråden...
Ja fast nu bumpade jag inte annonsen då vid 00:24, jag redigerade bara texten.Känns på gränsen till larvigt att ens ta upp, men första gången var 00:24 och andra gången imorse. Tekniskt sett blir det två gånger men jag vet inte om det verkligen är värt en post i tråden...