Rey
Silver
Hur är han forumsponsor? Han är väl bara här och säljer?
De står som forumsponsor i profilen, antagligen för att det krävs en liten donation för att få vara med och sälja om man är regelrätt klockdealer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha, det var du som knep den svarta seawolfen med gul tavlaTack! Ja då får man slänga över lite kosing imorgon
Jag vet inte. Antog att han var sponsor eftersom det står det under hans namn.Hur är han forumsponsor? Han är väl bara här och säljer?
Låter som ett vettigt antagande.Jag vet inte. Antog att han var sponsor eftersom det står det under hans namn.
Det står forumsponsor på profilsidan iaf.Hur är han forumsponsor? Han är väl bara här och säljer?
Portuguesen var under en tid prissänkt till 50 000 kr. Möjligt att det faktiskt var försäljningspriset.
Den är ju inte såld.
Ja, just IWC och Tudor har jag nästan noll koll på. Det är märkligt, men alla kanske inte är sugna på prut eller köpa från utlandet? Och som sagt, BBn för 27K är inte såld.
@Oscar900218
Av ren nyfikenhet, var tog länken vägen till din 116710? Inte ofta man ser en så pass ny Rolex utan tillhörande länk.
Zed, har du koll på vad en länk går lös på?@Oscar900218
Av ren nyfikenhet, var tog länken vägen till din 116710? Inte ofta man ser en så pass ny Rolex utan tillhörande länk.
Zed, har du koll på vad en länk går lös på?
Aouch! Tack för snabbt svar!2 340 euro till en Daytona i alla fall. Borde vara samma till GMT.
Aouch! Tack för snabbt svar!
Jubilee är ju ett alternativ annars.Har en vän som ska in till nymans imorgon för ett annat ärende, han skulle kolla upp det så kan jag meddela priset när jag får svar.
Ja verkligen!Jubilee är ju ett alternativ annars.
Har den varit en sväng förbi gripenbro tror?@Oscar900218
Har den varit en sväng förbi gripenbro tror?
Har för mig att han brukar slakta och sälja länkarna separat.Det har den!
Har för mig att han brukar slakta och sälja länkarna separat.
http://gripenbro.se/artiklar/brace/rolex-oyster-10.htmlHar för mig att han brukar slakta och sälja länkarna separat.
Där var den, tack för infon!
Ja den ser onekligen borstad ut!http://gripenbro.se/artiklar/brace/rolex-oyster-10.html
Från en GMT enligt beskrivning, men ser borstad ut.
Obegripligt i min värld att man gör så där, inga stora pengar att tjäna direkt heller.
Den är borstad. Bara själva kronan som är polerad. Hur vet jag det? Den var min förut....Där var den, tack för infon!
Okej där ser man!Den är borstad. Bara själva kronan som är polerad. Hur vet jag det? Den var min förut....
Men det är väl bra att det finns hyfsat bra beg länkar att köpa på ett smidigt sätt?Obegripligt i min värld att man gör så där, inga stora pengar att tjäna direkt heller.
Och därmed naturligtvis i fantastiskt skick .Okej där ser man!
Från en 116710LN.http://gripenbro.se/artiklar/brace/rolex-oyster-10.html
Från en GMT enligt beskrivning, men ser borstad ut.