Chad
Silver
Kan ni släppa diskussionen. Visst några blev otroligt kränkta osv över att få ett pm med erbjudande om att köpa rabatterade klockor av vår forumssponsor. Men med tanke på vad Erikssons har gjort för KS i form av goodiebags etc så är det inte mer än rätt.
Ni befinner er på ett klockforum, hur fan kan ni bli upprörda av lite reklam med bra erbjudande av forumsponsorn?
Dags att logga ut om man inte kan finna sig i att få erbjudande om rabatterade klockor på ett klockforum.
Det som förbryllar mig är att många är så oförstående att folk reagerar på reklamen.
Jag gissar att det handlar om att de som reagerar negativt, inkl mig själv, är "röda" personer. Dvs att man själv vill ha kontroll över när man tar del av andras erbjudande, reklam etc.
Så man känner sig "lurad" att ta del av det, när man får ett personligt meddelande - som visar sig vara reklam när man väl läst igenom det.
I min värld hade de räckt med en banner, så kan dom som är intresserade klicka sig vidare och ta del av erbjudandet om dom vill det
Men håller helt klart med om att vi bör sätta stop för denna diskussion.