SPW
Basic
Tack för info, hur ser jag hur många inlägg jag gjort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för info, hur ser jag hur många inlägg jag gjort?
Klicka på ditt namn så ser du det. Men det är inte det som är problemet, du har 40 inlägg och får annonsera.Tack för info, hur ser jag hur många inlägg jag gjort?
Ahaa, ändrat. Tack!Klicka på ditt namn så ser du det. Men det är inte det som är problemet, du har 40 inlägg och får annonsera.
Du har dock glömt att ange en returpolicy
Oj då, sry. Mvh
Sedan har jag lite svårt att förstå priset. Vad är det som skiljer din mot dessa som kostar 3kr/st?Oj då, sry. Mvh
Vad var priset? Annonsen är rensad nu vilket inte heller är okSedan har jag lite svårt att förstå priset. Vad är det som skiljer din mot dessa som kostar 3kr/st?
http://www.ebay.com/itm/2X-New-Bran...549537?hash=item280f8c5f61:g:R2MAAOSwGotWlHOY
Ja du, jag är inte så in satt på allt än, köpte det själv för 150kr på Tradera.då tyckte jag det va helt ok pris. Men fick en hel låda med olika verktyg 2 dagar senare av en bekant. Så den har bara legat och skräpat. Så jag la bara ut det för de jag köpte det för. Jag ber så hemskt mkt om ursäkt om du tycker jag gjort fel! Men jag fick det sålt på 30 min typ, för 150. och det va 2 till som ville ha. Så det kanske va helt ok pris annars är dom lika mkt rookie som mig. MvhSedan har jag lite svårt att förstå priset. Vad är det som skiljer din mot dessa som kostar 3kr/st?
http://www.ebay.com/itm/2X-New-Bran...549537?hash=item280f8c5f61:g:R2MAAOSwGotWlHOY
Den är avslutad ,såld! Därför det står avslutad och såld i annonsen....Vad var priset? Annonsen är rensad nu vilket inte heller är ok
Läs regel 9 också.Den är avslutad ,såld! Därför det står avslutad och såld i annonsen....
Vad var priset? Annonsen är rensad nu vilket inte heller är ok
150kr.
@Ghost
Du behöver inte be om ursäkt. Tanken är att skapa en transparens på forumet så att de som inte vet, inte skall bli lurade.
Enligt Omegas prislista så ligger en kronografservice på 700 euro.. Så ca 28K servat och klart, samt väntetid på ett antal veckor.. Speedy pro är ju inte direkt en sällsynt modell så varför köpa en som måste lämnas in direkt?Jag har sålt flera klockor i det lägre prissegmentet snabbt så de verkar gå som smör.
Kanske nu man ska passa på att handla. Är exempelvis inte detta rätt billigt för en Speedmaster trots att den behöver service? Eller vad går en service på?
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-professional-861.68643/
Tag Heuer är i princip omöjligt att få vettigt betalt för här, oavsett tid på året.Får också det intrycket att det är mycket svårsålt just nu. Det som verkar vara lättsålt är Seikos, Oris och Tag Heur >10k
Är det inte ett "problem" oavsett vart man säljer?Tag Heuer är i princip omöjligt att få vettigt betalt för här, oavsett tid på året.
Lyckats sälja till vettiga pengar på blocket så jag vill säga att problemet i alla fall är större härÄr det inte ett "problem" oavsett vart man säljer?
Hur stor skillnad skulle du säga att det är på Blocket jämfört med KS?Lyckats sälja till vettiga pengar på blocket så jag vill säga att problemet i alla fall är större här
Beror på vad som måste göras. Servade precis en stendöd 861 speedy för 8100 med byte av glas och andra delar hos robJag har sålt flera klockor i det lägre prissegmentet snabbt så de verkar gå som smör.
Kanske nu man ska passa på att handla. Är exempelvis inte detta rätt billigt för en Speedmaster trots att den behöver service? Eller vad går en service på?
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-professional-861.68643/
Buden jag fick här låg åtminstone 30% under det jag sålde den på Blocket för.Hur stor skillnad skulle du säga att det är på Blocket jämfört med KS?
Fixat! är ny på det här med att sälja klockor..