• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

marlun

Rolex
Så du tycker inte det stör när en klocka legat ute i en månad med sänkt pris specat men inte är sänkt?
Nej, det stör mig inte. Det bästa vore om alla angav vilket datum priset ändrades i rubriken, men tycker inte att det är något som är värt att be folk att ändra på om det bara står "Prisjusterad" eller liknande.

Om det är angivet att priset är ändrat fast det ursprungliga priset kvarstår så håller jag med om att det är märkligt.
 
Senast ändrad:

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-ii-116333-guld-stål.69056/

@Paneraiman82

Kan vi inte försöka undvika skitsnack likt "innan rolex höjning"?
Du har ju ingen aning om eller när det höjs, och jag ser det där som en trött säljtaktik som troligtvis bara funkar på en nybörjare..
Vaknat på en bra sida idag hör jag. I Tyskland har vissa redan höjt 7 % så det kommer i mars april här. Ta gärna reda på lite fakta innan du skriver nästa gång :)
Trevlig Helg
C
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Vaknat på en bra sida idag hör jag. I Tyskland har vissa redan höjt 7 % så det kommer i mars april här. Ta gärna reda på lite fakta innan du skriver nästa gång :)
Trevlig Helg
C
Men fakta kvarstår. DU har inte en susning om när eller om Rolex-priserna kommer att höjas i Sverige.
Ja, priserna har höjts i andra länder pga valutan men det är ingen garanti för att en prishöjning är på gång i Sverige.
Du framstår som oseriös med den texten i din annons.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp