Radera inte informationen sen när det är såltFixat! är ny på det här med att sälja klockor..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Radera inte informationen sen när det är såltFixat! är ny på det här med att sälja klockor..
Inte så farligt med andra ord. Men är man sugen på en ny och har bra rabatt så skiljer det sig inte mycket i pris jämfört med detta exet.Beror på vad som måste göras. Servade precis en stendöd 861 speedy för 8100 med byte av glas och andra delar hos rob
Då läser du reglerna och gör inte om det. Problem solved.Kanske tre gånger . Idag var två gånger och igår en gång!!!
Så klart!Då läser du reglerna och gör inte om det. Problem solved.
Jag glömde läsa regler.Något jag stör mig på är när en annons kommer igen och igen och hela tiden lockar med märkningen "Prisbump"
Ordet förlorar sin innebörd när samma klocka ligger till försäljning veckor i sträck med samma pris.
Haha what ?? Jag menade inte dig specifikt klockbroder. Har inte följt tråden alls, på hedersord.Jag glömde läsa regler.
Det kommer inte hända mer!!
That awkward momentHaha what ?? Jag menade inte dig specifikt klockbroder. Har inte följt tråden alls, på hedersord.
Ja det var my bad, det är som sagt en annan annons som vart ute rejält länge som jag irriterar mig på.That awkward moment
Sorry broo
https://klocksnack.se/threads/audermars-piguet-15300st.68877/
Trist att allting blir dyrare så fort det byter ägare på forumet.
December.På hur lång tid?
December.
125.Jag får märkligt nog inte upp det exet när jag söker. Vad var priset i december?
Det är mitt gamla ex (klockan alltså). Såldes i somras. Kul att se att den lever vidare på forumet!Jag får märkligt nog inte upp det exet när jag söker. Vad var priset i december?
Skön prisökning på drygt två månader. Kanske AP man skall investera i för att säkra pensionen.
Tack för påminnelsen, ändrat! Råkade dock även komma åt knappen för bump i samband med det.Alla bytesannonser måste innehålla ett bytesvärde @daveid.
Är väl därför det heter AP-fonder?Skön prisökning på drygt två månader. Kanske AP man skall investera i för att säkra pensionen.
Har bara "bumpat" 1 gång. La upp en annons och bumpade 1 gång.
Du la upp den idag och bumpade den sedan senare idag?Har bara "bumpat" 1 gång. La upp en annons och bumpade 1 gång.
Ja. Ok sorry visste inte. Ele läst reglerna men det var längesen..Du la upp den idag och bumpade den sedan senare idag?