• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tycker den ser ok ut, dock osäker på insert då detta är en ovanligare modell

Annan ref än de vanliga minisubbarna
Ok tack för input, som jag skrev är jag inte särskilt kunnig så därav min fråga. Om det är en annan ref och därmed inte ska vara lik övriga man osökt tänker på är det ju fint att man lärt sig något nytt. Saknade främst "rektangeln" på visaren vilket var det som fick mig att börja undra när det nu var en snowflake.
 
Trist i sådana fall om så inte är fallet. Står ju visserligen "Från: Zürich" i hans inforuta, men folk skriver ju allt möjligt där så att utgå från att folk kopplar är långsökt. Hur ligger det till med infon om att moms tillkommer @aosehus ?
Hej!

Snowflaken finns i Zürich. Köpare informeras om var och hur affären kan göras upp. F2f, skickas, retur osv.
 
Nääää folk får väl buda vad de vill över PM om de tycker priset är för högt.
Med din uppmaning finns det mååååånga andra annonser som också borde dras tillbaka i så fall.
Jo, detta är bara en i mängden. Men seriöst, vem budar på natoband:eek:. Och oavsett är dom osålda efter 6 veckor vilket borde sända en signal till säljaren.
 
Jo, detta är bara en i mängden. Men seriöst, vem budar på natoband:eek:. Och oavsett är dom osålda efter 6 veckor vilket borde sända en signal till säljaren.
Jo absolut - men tycker ändå lite hårt att be honom dra tillbaka annonsen/annonserna.
Har inte kollat men är de fler annonser är ju ett tips att dra tillbaka alla men samla alla band i en och samma tråd (och kanske dra ner priset) @pam00000
 
Vi får hoppas att en karl ser annonsen. På KS är det mest damur som byter ägare ;)
Tyvärr för liten för mig. Jag ligger och bevakar K&S i förhoppningen om att den blonderade karlakarlen Labero ska kränga sin dinka för att köpa en ännu större...;)
Screen Shot 2016-12-20 at 12_01_25.png
 
Ser ta mig tusan ut som det :/

Trodde ingen vettig person över 22 bast köpte en sådan. Eventuell är det rekvisita, han gömmer ett plan och en tiger bakom den.

/i
Såg honom live förra veckan och jag kan säga att det absolut är möjligt att han faktiskt har ett stycke A380 bakom klockan.. riktigt jobbig kille! :mad::p
 
Ligger min 116660 helt åt pipsvängen i pris eller är det modellen i sig som är svårsåld?
Nu har jag absolut ingen panik att sälja/byta med det har varit tämligen dött.
https://klocksnack.se/threads/rolex-dssd-116660.68895/
Tycker det varit rätt segt sedan i höstas på det mesta. Kanske den svenska "pesetan" har gjort att alla får lite ångest när klockorna blir dyrare vartefter dollarn stiger. Köpte nyligen en 16610 från 2009 och den blev lite dyr men så blir det ibland när man är köpsugen. Tycker inte din DSSD är så dyr, den är ju nyservad. Vem vet kanske borde kolla närmare på din DSSD om du hellre vill ha en 16610.
 
Tycker det varit rätt segt sedan i höstas på det mesta. Kanske den svenska "pesetan" har gjort att alla får lite ångest när klockorna blir dyrare vartefter dollarn stiger. Köpte nyligen en 16610 från 2009 och den blev lite dyr men så blir det ibland när man är köpsugen. Tycker inte din DSSD är så dyr, den är ju nyservad. Vem vet kanske borde kolla närmare på din DSSD om du hellre vill ha en 16610.
Tycker jag du borde göra:D
 
Jag har funderat över en sak. Hur kommer det sig att typ 90% av alla som lägger ut köpes-annonser tvunget måste ha med uttrycket "hit me" i annonsen? Är förmodligen ensam om att reta mig på det men...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp