• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Nu vet vi svaret. Vad är frågan?
Frågor och funderingar kring annonser på köp och sälj.

Nästa gång du tar en dryg ton kanske du kan försäkra dig om att du har kött på benen åtminstone.

Om du verkligen måste ha en fråga så är ju min fråga lite "mellan raderna" i mitt inlägg. Du kan nog lista ut frågan också...
 

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Kan vi inte länka till annonserna som vi har åsikter om istället för att bara pinga annonsören? Man vill ju kolla vad det är som felar :)
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Frågor och funderingar kring annonser på köp och sälj.

Nästa gång du tar en dryg ton kanske du kan försäkra dig om att du har kött på benen åtminstone.

Om du verkligen måste ha en fråga så är ju min fråga lite "mellan raderna" i mitt inlägg. Du kan nog lista ut frågan också...
Den här tråden är 92 sidor lång och den har inte blivit det för att medlemmar rekommenderar annonser. Ska man vara extremt petig så är ditt inlägg knappast en fundering, utan en rekommendation. Men visst, fortsätt du med det om du anser att det är av allmänt intresse. Jag släpper det.
 

Valle20

Omega
Facebookgruppsnivå..

Du skojar? Ber om ursäkt för att jag missat att reglerna för annonsering ändrats och trodde det var ok med bud eftersom det var ok senast jag annonserade ut något här.

Men eftersom du uppenbarligen inte har bättre för dig än att läsa det finstilta på ett forum och dessutom kommentera formaliafel begångna av en tredje part, så får du gärna utveckla vad du menar med ditt inlägg. Allt för att jag vid nästa inloggning ska känna mig accepterad i denna snobbighetens högborg.
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Du skojar? Ber om ursäkt för att jag missat att reglerna för annonsering ändrats och trodde det var ok med bud eftersom det var ok senast jag annonserade ut något här.

Men eftersom du uppenbarligen inte har bättre för dig än att läsa det finstilta på ett forum och dessutom kommentera formaliafel begångna av en tredje part, så får du gärna utveckla vad du menar med ditt inlägg. Allt för att jag vid nästa inloggning ska känna mig accepterad i denna snobbighetens högborg.
Oj då, öm punkt?

Min ändlösa visdom säger att det är Facebook nivå att lägga ut klockor utan pris för att fiska efter så mycket pengar som möjligt. Sedan tycker jag att det är ganska respektlöst att utnyttja en annonsplats som är gratis mot att man följer några enkla regler, utan att följa dem.

Edit: Sist du annonserade en klocka var ju förövrigt 28/3-17 och då hade du pris i annonsen..
 
Senast ändrad:
Oj då, öm punkt?

Min ändlösa visdom säger att det är Facebook nivå att lägga ut klockor utan pris för att fiska efter så mycket pengar som möjligt. Sedan tycker jag att det är ganska respektlöst att utnyttja en annonsplats som är gratis mot att man följer några enkla regler, utan att följa dem.

Edit: Sist du annonserade en klocka var ju förövrigt 28/3-17 och då hade du pris i annonsen..
Plus 1 på det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp