• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Lifestyle Köp & Sälj

Frågor och funderingar kring annonser på Lifestyle Köp & Sälj för den som har bemannad kundtjänst dygnet runt så att ingen behöver känna sig ignorerad… 🤔
Du tänker att det är för mycket begärt att man förväntar sig ett svar när man hör av sig ang en annons? Någon har orkat lägga upp annonsen men hinner/orkar inte svara när någon är intresserad, och då är det de som visar intresse som är de med märkligt beteende. Makes sense.

Du tänker att det är för mycket begärt att man förväntar sig ett svar när man hör av sig ang en annons? Någon har orkat lägga upp annonsen men hinner/orkar inte svara när någon är intresserad, och då är det de som visar intresse som är de med märkligt beteende. Makes sense.
Var det där en fråga eller ett påstående?

@Milanoo vad kostar vouchern om det bryter ut en strejk imorgon?
Vad spelar det för roll, tror du att strejken's nästa steg är konkurs, att SAS läggs ned och begravs?
SAS släpper biljetter 359 dagar framåt.

Så har man en plan att pynta för en biljett framöver, så bara köp.

Vad spelar det för roll, tror du att strejken's nästa steg är konkurs, att SAS läggs ned och begravs?
SAS släpper biljetter 359 dagar framåt.

Så har man en plan att pynta för en biljett framöver, så bara köp.
Jag kan inte bedöma hur stor risken för konkurs är vid en eventuell strejk. Det norska pilotfacket har hotat att driva SAS i konkurs vad jag förstår så det känns väl inte fullständigt avlägset. Men miljardförlusterna på senare år kanske utgör en större risk. 🤷‍♂️

Plötsligt händer det?

Screenshot 2022-07-05 at 17.32.jpg

https://klocksnack.se/threads/analog-canon-ae-1-i-nästan-mint-1980.106445/

Ping: @Wizzo @Simon.x

Ett tip i all välmening @easy rider
Skjortan finns i butik för 1500:-

@Rolexsearch kostar ens en sprillans ny portfölj i den där stilen komplett med nyckel 3000 kr? Här är en som klubbades på auktion för 300. Visserligen för några år sedan så jag kanske missat hypen kring trötta portföljer från Wasa läder…

Nu ska vl lnte vara sådana ;) men det var nästan 10 år sedan.

Högsta bud:
300 SEK
Värdering: 300 SEK
Slutar om:
Sålt
28 feb 2013 kl. 18:23 CET <------ OBS :rolleyes:

//Simon

Det som stör mig mer (än...) är typ "sista PB eller nu KS-pris!"

Försöker folk mjölka pengar från KS-are utan att skämmas?

Tillbaka
Topp