Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klokt prioriterat!Hej alla som undrar,
Har varit på svensexa hela helgen och inte prioriterat att fyllesvara på klocksnack. Har svarat alla dem som kontaktat mig.
Men du prioriterade att lägga upp annonsen?Hej alla som undrar,
Har varit på svensexa hela helgen och inte prioriterat att fyllesvara på klocksnack. Har svarat alla dem som kontaktat mig.
Du tänker att det är för mycket begärt att man förväntar sig ett svar när man hör av sig ang en annons? Någon har orkat lägga upp annonsen men hinner/orkar inte svara när någon är intresserad, och då är det de som visar intresse som är de med märkligt beteende. Makes sense.Frågor och funderingar kring annonser på Lifestyle Köp & Sälj för den som har bemannad kundtjänst dygnet runt så att ingen behöver känna sig ignorerad…
Var det där en fråga eller ett påstående?Du tänker att det är för mycket begärt att man förväntar sig ett svar när man hör av sig ang en annons? Någon har orkat lägga upp annonsen men hinner/orkar inte svara när någon är intresserad, och då är det de som visar intresse som är de med märkligt beteende. Makes sense.
Hade samma tanke när jag såg annonsen@Milanoo vad kostar vouchern om det bryter ut en strejk imorgon?
Säljes - SAS Voucher värde 5032:-
Hej, Fullt upp med jobb så hinner tyvärr inte resa. säljer därför en SAS voucher med ett värde på 5032:- giltig till 2022-11-24 Pris idé 3500:- Om det är helt tokigt så får ni komma med bud.klocksnack.se
Vad spelar det för roll, tror du att strejken's nästa steg är konkurs, att SAS läggs ned och begravs?@Milanoo vad kostar vouchern om det bryter ut en strejk imorgon?
Säljes - SAS Voucher värde 5032:-
Hej, Fullt upp med jobb så hinner tyvärr inte resa. säljer därför en SAS voucher med ett värde på 5032:- giltig till 2022-11-24 Pris idé 3500:- Om det är helt tokigt så får ni komma med bud.klocksnack.se
Jag kan inte bedöma hur stor risken för konkurs är vid en eventuell strejk. Det norska pilotfacket har hotat att driva SAS i konkurs vad jag förstår så det känns väl inte fullständigt avlägset. Men miljardförlusterna på senare år kanske utgör en större risk.Vad spelar det för roll, tror du att strejken's nästa steg är konkurs, att SAS läggs ned och begravs?
SAS släpper biljetter 359 dagar framåt.
Så har man en plan att pynta för en biljett framöver, så bara köp.
Jävlar!!! Förstår om den ryker nu?!? Vad händer med ks då?? Kollaps??Plötsligt händer det?
https://klocksnack.se/threads/analog-canon-ae-1-i-nästan-mint-1980.106445/
Ping: @Wizzo @Simon.x
Jävlar!!! Förstår om den ryker nu?!? Vad händer med ks då?? Kollaps??
@Rolexsearch kostar ens en sprillans ny portfölj i den där stilen komplett med nyckel 3000 kr? Här är en som klubbades på auktion för 300. Visserligen för några år sedan så jag kanske missat hypen kring trötta portföljer från Wasa läder…
Vill också handla till 2013 års priserNu ska vl lnte vara sådana men det var nästan 10 år sedan.
Högsta bud:
300 SEK
Värdering: 300 SEK
Slutar om:
Sålt
28 feb 2013 kl. 18:23 CET <------ OBS
//Simon
Tror jag skrev något om det i inlägget du citerar. Förstår att du inte hann läsa det. Du har väl mycket för dig. Kameraannonsen ska att bumpas osv…
Sen har ju ”sista prisbump” en förmåga att vara 25 bumpar i verkligheten senDet som stör mig mer (än...) är typ "sista PB eller nu KS-pris!"
Försöker folk mjölka pengar från KS-are utan att skämmas?
Hej! La in en fråga i den allmänna delen men lägger in dom här också. Bilderna var för stora när jag skulle lägga upp dom.@Björn.W tror lite bilder i din annons är till din fördel