• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar på annonser utlagda på Köp & Sälj 2.1 - Uppdaterad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vad grundar du din uppfattning på, dvs att priset bör vara 145-150k för denna? Bjud gärna på lite länkar vart jag kan köpa den för 145k eller 150k. Har du en motsvarande som du vill sälja för 145k så dra genast pm.
Tidigare försäljningar på ks såklart. Själv köpt en ny vit för 151 och en 2017 svart för 145k det senaste 6 mån. FYI; klockor säljs ibland under annonserat pris.

@Götlaborg 165k för en svart 116500 från 2017 är 15-20k mer än nån kommer betala. Tycker du själv att priset är rimligt?

Hej nu går jag inte in på hans prissättning, Då denna modell inte är intressant för mej samt priset.
Men då det är Rolex så kommer dessa alltid Spåra ut.
Av de så kallade Rolex gudarna samt Hypen i dagens läge :D
Se samtliga Låsta trådar, Så är mer parten Rolex relaterat :happyhappy:

//Simon

Kan hålla med om att prisbilden är mkt märklig men det är så det ser ut. Om man hittar en relativt ny för runt 150k idag så är det ett fynd.

Haha nej, det är inte alltid lätt att hänga med i prisutvecklingen på alla modeller.

De sjuka är vad folk är villiga att betala för den. 165k anses vara ett Okej pris WW.

Jo jag vet vad du menar men, ;)
Jag betalar inte dessa priser vissa sätter då jag kan få tag på vissa modeller billigare ;)
Sedan är jag inte så inne på att flippa dessa 1v-1 månad efter inköp :D
Men det är jag det. :)
Finns annat i livet som kostar i detta samhälle :eek:

//Simon

99895CEF-B3D5-45E1-8E21-923569B738AC.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp