Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att se vilken intensiv diskussion det blir när värden o diamanter o grejer kommer in i diskussionerna här på smyckesforumet
Riktiga klockor bär diamanter..
Hur länge har du jobbat med detta?Är det äkta diamanter av någorlunda klarhet ifrågasätter jag starkt din värdering om en hundring styck, vad stödjer du det på? Har du insyn i diamantvärdering?
1 carat = ca 200 milligram, dessa lär inte ligga under 25 points styck, så nog fan är de värde mer än en hundring styck.
Men det där skulle väl inte tas upp i tråden om jag förstod rätt. Den kan stängas...@kepp123 säljer man på ks brukar det uppskattas om man har mer än bara en bild sen gärna lite bättre kvalite på de bilderna också.
https://klocksnack.se/threads/audermars-piguet-royal-oak-25572sa-0-0477sa-01.109774/
Oj, hade inte jag fattat, sorryMen det där skulle väl inte tas upp i tråden om jag förstod rätt. Den kan stängas...
Vet inte om jag uppfattat det rätt men tyckte det sades så sist det var på tapeten. Instämmer annars i att det kan vara av värde att nämna om bilder inte är läsbara i annonser.Men bilden var ju en katastrof. Det var väl ovanligt relevant att påtala att det är trevligt med i alla fall en bra bild om man säljer en dinka för 100k. Tycker att inlägget passar utmärkt i denna tråd.
Vet inte om jag uppfattat det rätt men tyckte det sades så sist. Instämmer annars i att det kan vara av värde att nämna om bilder inte är läsbara.
Tjena! fler bilder upplagda, PM gärna för fler bilder och video.Vet inte om jag uppfattat det rätt men tyckte det sades så sist det var på tapeten. Instämmer annars i att det kan vara av värde att nämna om bilder inte är läsbara i annonser.
Nya bilder upplagda, är de dålig kvalite på dessa kan jag givetvis ladda upp nya, min första "annons" så jag är rookie.Men bilden var ju en katastrof. Det var väl ovanligt relevant att påtala att det är trevligt med i alla fall en bra bild om man säljer en dinka för 100k. Tycker att inlägget passar utmärkt i denna tråd.
Men du har väl fotograferat tidigare?Nya bilder upplagda, är de dålig kvalite på dessa kan jag givetvis ladda upp nya, min första "annons" så jag är rookie.
Stativ och autoutlösare kanske
tandställning menar du då va? götteborrgStativ och autoutlösare kanske
tandställning menar du då va? götteborrg
Åhhh, en Rolle!Jag brukar lösa sådana problem på ett snyggare sätt då oralt fotografi är inte min grej.
Alltså den bilden, teckningen ... bland det bästa jag sett!
Alltså bild nummer 2. Den första va ju inte så kul.. Mer väldigt Fin!