• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar på annonser utlagda på Köp & Sälj 2.1

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Är det äkta diamanter av någorlunda klarhet ifrågasätter jag starkt din värdering om en hundring styck, vad stödjer du det på? Har du insyn i diamantvärdering?
1 carat = ca 200 milligram, dessa lär inte ligga under 25 points styck, så nog fan är de värde mer än en hundring styck.
Hur länge har du jobbat med detta?
 

marw

Panerai
2-Faktor
Men bilden var ju en katastrof. Det var väl ovanligt relevant att påtala att det är trevligt med i alla fall en bra bild om man säljer en dinka för 100k. Tycker att inlägget passar utmärkt i denna tråd.
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Men bilden var ju en katastrof. Det var väl ovanligt relevant att påtala att det är trevligt med i alla fall en bra bild om man säljer en dinka för 100k. Tycker att inlägget passar utmärkt i denna tråd.
Vet inte om jag uppfattat det rätt men tyckte det sades så sist det var på tapeten. Instämmer annars i att det kan vara av värde att nämna om bilder inte är läsbara i annonser.
 

kepp123

Breitling
Men bilden var ju en katastrof. Det var väl ovanligt relevant att påtala att det är trevligt med i alla fall en bra bild om man säljer en dinka för 100k. Tycker att inlägget passar utmärkt i denna tråd.
Nya bilder upplagda, är de dålig kvalite på dessa kan jag givetvis ladda upp nya, min första "annons" så jag är rookie.
 

Herr_Katt

Cartier
2-Faktor
@evki Hur togs den här bilden? ;)
_a043307-jpg.1045743

l_ed0089c0-be56-11e1-a754-c5f6-554fe5888375f.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp