• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Från Casio F91W till Rolex under 2014

D

Deleted member 1154

Guest
Om du byter innan veckan är slut skickar jag med denna extremt fina batteri klocka värde ca 3-500kr i dealen..

Königswerk. Orginal läderarmband.
55mm i diameter
vet ej exakt funktion (gris i säcken funktion, ej testad alltså)
Batteriklocka (kanske behövs byte)

 
D

Deleted member 1154

Guest
här har vi alltså bytesobjektet:

Vore kul att kicka igång årets byten så förslag tas tacksamt emot, ska vi testa om nån har nåt annat än en klocka som vill bytas med, förutsättning är att det går att skicka och är lättbytt vidare...

2 klockor totalt alltså.... denna + bonusklockan


 
D

Deleted member 1154

Guest
Kolla in fejk "månfasen" på klockan

Givetvis kan man byta endast dressklockan så klart.....

Ingen som är i bytartagen såhär i fattig- januari?
 
D

Deleted member 1154

Guest
:-( Ledsen att ingen uppmärksammar min tråd .... Vill nån byta mot vad som heslt som kan motsvara? :)
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
:-( Ledsen att ingen uppmärksammar min tråd .... Vill nån byta mot vad som heslt som kan motsvara? :)

Nyhetens behag kanske har lagt sig?

Svårt att hålla samma tempo som du gjorde i början. Realistiskt är kanske ett byte i månaden eller möjligen varannan månad, om du ska göra det någorlunda genomtänkt och inte bara hugga på första bästa erbjudande.
 

hollow123

Rolex
Ringde mamma som skulle leta fram en klocka jag hade för x antal år sedan. Ska se om hon hittar den isf svänger jag nog förbi där imorgon och hämtar upp den. Ironiskt nog tror jag att det är just en Casio :)
 
D

Deleted member 1154

Guest
Ringde mamma som skulle leta fram en klocka jag hade för x antal år sedan. Ska se om hon hittar den isf svänger jag nog förbi där imorgon och hämtar upp den. Ironiskt nog tror jag att det är just en Casio :)

...Jag ringde min mamma och sa: Jag sticker nu!
och vi hängde på förstå tåget som stod inne på stationen
Två enkla biljetter till Malmö Central....

Vilken låt?
 

hollow123

Rolex
...Jag ringde min mamma och sa: Jag sticker nu!
och vi hängde på förstå tåget som stod inne på stationen
Två enkla biljetter till Malmö Central....

Vilken låt?

Jabla kan sin Per Gessle!
Men tyvärr kunde inte min mor det där med att leta efter klockor... Middag på söndag tar en titt då, vill verkligen hjälpa dig att få detta att rulla vidare.
 
D

Deleted member 1154

Guest
Nu lämnar vi Per Gessle texterna och nu är nästa byte här!!!! Yipeee!!!

Det är 2 klockor som är uppe för byte, de bytes tillsammans mot något!!

Den ena är 100% underhållsfri, gammal beprövad konstruktion, inga 5 års servicar eller batteribyten... :)

Originalaskar och i mycket bra skick (se bilder)
Fossil det anrika klockmärket!!!




 

galácticon

Patek
2-Faktor
Förstår inte alla negativa kommentarer här: om man inte gillar projektet så är det väl bara att låta bli att engagera sig. Jag är tveksam till att det kommer att lyckas men jag applåderar initiativet o hoppas att jag blir överbevisad. Kör hårt!
 
D

Deleted member 1154

Guest
Detta är ju komplett med boxar. Fossil är faktiskt ett stort märke, var inne i en fossil outletbutik dedikerad till märket i USA...

Fossil har också nån swiss made automatklocka i 10k klassen
 
Topp