• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Från Casio F91W till Rolex under 2014

Marckus

Panerai
1. Inga pengar ska blandas in, porto får dock de inblandade som byter betala själva.

4. Bytt är bytt och ingen ångerrätt, skulle en klocka ha defekter eller liknande måste det framgå.

6. Utbilda oss amatörer lite om de klockor som läggs ut och ge feedback om ett bytesförslag är bra eller mindre bra

Tjena,

1. Du vill inte betala
4. Du har ett villkor för att din process aldrig ska kunna stanna upp
6. Du behöver hjälp av andra

Försöker du engagera forumets medlemmar i ett välgörenhetsprojekt?

Att tjäna pengar är aldrig fel, men det här forumet gör så mycket för barncancerfonden, så varför inte fortsätta när du ändå vill utnyttja forumets resurser.

Jag gör gärna något ytterligare för att hjälpa sjuka barn i cancer.

Kör hårt!

Edit: sent ute såg jag
 
D

Deleted member 1154

Guest
tycker vi lugnar ner oss med politik osv. i tråden...

är det okej?

/J
 
D

Deleted member 1154

Guest
Tjena,

1. Du vill inte betala
4. Du har ett villkor för att din process aldrig ska kunna stanna upp
6. Du behöver hjälp av andra

Försöker du engagera forumets medlemmar i ett välgörenhetsprojekt?

Att tjäna pengar är aldrig fel, men det här forumet gör så mycket för barncancerfonden, så varför inte fortsätta när du ändå vill utnyttja forumets resurser.

Jag gör gärna något ytterligare för att hjälpa sjuka barn i cancer.

Kör hårt!

Edit: sent ute såg jag

Jag har varit tydlig med vad som gäller, oavsett är detta inget speciellt lätt "projekt" och sälvklart sänker vi väll till välgörenhet? Gör inte du det? Tack för din input....
 
D

Deleted member 1154

Guest
Nytt och Bytt:

En mycket fin dressare från troligen 1960-talet
Manuell
Fungerar fint
Snyggt brunt band med exklusivt viklås
se bilder

Kan bli din mot byte..





 
  • Like
Reactions: P-A
D

Deleted member 1154

Guest
Hej! Du har helt klart tagit ett steg framåt från Casion, men jag undrar om du inte peakade med Rolex claspen, hittills alltså. Hoppas det utvecklar sig bra.
Mycket mycket svårare än jag trodde detta och mycket arbete bakom helt klart dock har inte år 2014 inträtt ännu, så det här är väl bara en uppvärmning....
 

Chattras

Cartier
Med tanke på hur många byten du redan gjort på denna korta tiden så tror jag ett tips kan vara att lugna ner lite. Inte va så het på gröten och hugga så fort det kommer ett bytesförslag utan att vänta ut rätt byte.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Från forumledningens sida vill vi betona at Klocksnack är ett klockforum. Även om viss relaterad OT är accepterad så är de politiska diskussionerna i den här tråden över gränsen för vad vi tycker är okej. Vill ni diskutera politik hänvisar vi framöver till andra lämpliga forum. Denna tråd kommer därför att låsas precis som vi kommer att vara tuffare med att låsa andra trådar med urartade politiska diskussioner.

Det som förenar medlemmarna på KS är intresset för klockor. Stick to that.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu är denna tråd rensad från OT i form av politiska diskussioner (något som vi gör YTTERST sällan och hoppas slippa göra fler gånger). Så, stick to topic….

Som många påpekat så är tråden i gränslandet för vad som är en annons, vi tycker dock att idén är rätt kul och att det kan finnas ett diskussionsvärde i själva processen. Om tråden då ligger här så kan diskussionen vara friare än om den ligger på K&S. Uppsidan för er som tycker idén är crap är ju att det är fritt fram att uttrycka den åsikten i tråden eftersom det är en diskussionstråd….

Stay classy, KS… ;)
 
D

Deleted member 1154

Guest
Nytt år, nya möjligheter !!!!

Och som sagt pengar är inte huvudfokus i denna tråd utan processen...

Nu åker vi mot målet lucia 2014 :)

Välkommen med bytesförslag!!
 
Topp