• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

FranzJaeger

Sålt en klocka till herrn. Jättetrevligt och mycket smidig att ha att göra med, gör gärna fler affärer i framtiden! 110% GG i min bok 👍🏽

Bytte en klocka med FJ F2F i stan. Väldigt trevligt att snacka lite och klämma/känna ordentligt så båda var nöjda. Tydlig och trevlig i kommunikationen, gör gärna affärer igen.

Genomförde en bytesaffär med pengar emellan med herrn. Allting gick mycket smidigt och snabbt. Fick också ett trevligt samtal samt blev bjuden på fika. 110% GG som jag gärna gör fler affärer med.

Köpte en Sjöö Sandström, extremt snabba bud där klockan landade dagen efter. Klockan var precis enligt beskrivningen. En ”hedersknyffel” i dess sanna betydelse. 💯 goodguy

Köpt en klocka av Franz-Jaeger . detaljerad annons och klockan visade sig vara i bättre skick än utlovat när jag fick den + fick med extra band . mycket väl packat och snabb leverans .
Tack för affären
Rekommenderas .

Köpt en klocka på distans från FranzJaeger. Mycket trevlig kontakt, klockan är som utlovad, snabb försändelse. Kan bara rekommendera FranzJaeger som säljare!

Gjort en bytesaffär på distans med @FranzJaeger samt pengar åt mitt håll. Uppstod dock ett problem med klockan jag bytte in men detta sköttes exemplariskt av herrn 👌 100% GG!! Rekommenderas!!

Har gjort en bytesaffär i dyrare segmentet med @FranzJaeger och har bara gott att säga.
Mycket trevlig herre som jag ser fram emot att sänka några bägare med i framtiden. 100% GG.

Tillbaka
Topp