• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredag!!! Eller???

jabla

Sarlacc
20140801_075527.jpg
Du får lägga upp svartvita bilder så ser man inte att det saknas guld på armen. :D
 

demondave

Rolex
Vet inte om det är mest fredag eller mest bakis.. Får bli mest fredag och alltså denna tråden. Vaknade upp med en känsla av att något var annorlunda. Mest morgontröttheten som spelade ett spratt, så bakis är jag ändå inte. Gårdagens GTG-inköp satt på armen när jag vaknade, måste vara ett gott tecken :)

image.jpg
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Vågar man posta här när tråden inte följer Fredagstråds-reglerna? :)

DJen inleder Augusti på ett nytt Cordovan. Det är verkligen ett fantastiskt skinn.

Och som vanligt är det detaljerna som gör det.

image.jpg


Thanks jankoxxx for delivering superb quality as usual!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hade det inte varit sista fredagen på semestern hade jag gått bärsärk TOTALT!!
krämbulle har helt rätt! INTE FAAN är denna tråd legit:-(
Hur många gånger ska vi behöva traggla igenom de enkla regler som gäller för fredagstråden?! HELVETE!!
Inte nog med att uppkorkat inte har vett att gå hem å lägga sig innan han startar tråden. Våra kära Amerikatt flyktingar JakobZ och Guskleto erkänner glatt att det fortfarande är TORSDAG! Ändå postar de i tråden??!! JAG BAXNAR över denna brist på respekt från mina klockvänner!!
Helvetesjävlaskit va arg jag blir!!!
Eller så är jag bara lite bakis från igår?... Nu ska jag ut på Stockholms gator och kolla klockor.. Tjäna...
Höll fan på att glömma det viktigaste i all min upprördhet.. Bär idag Dweller med en klarblå Stockholmshimmel speglandes i glaset...
image.jpg
 
Topp