• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fredagstråden 19/7 BCF Auktion ” FUCK CANCER ” sponsored By Hoffa and Affe!!!

Bra start @Affe & @Hoffa!
Trevlig helg och fredag alla ks:are!
(Vad säger du om visarnas placering @laketwig? ;)
B9D0DC18-CD0D-47F5-93C8-BFA7EF376953.jpeg

Alltid lika imponerad av engagemanget och swishar själv regelbundet till inte bara BCF utan även en del andra organisationer som kämpar mot sjukdomar.

Idag blir det att fortsätta med sommarprojektet - att bygga trädäck nere vid Storsjön, min stackars G-skock är som alltid med när det vankas sådana aktiviteter.

Trevlig helg allihopa...
D9EE59FE-EB3A-4C5C-9D41-09781930D757.jpeg

Alltid lika imponerad av engagemanget och swishar själv regelbundet till inte bara BCF utan även en del andra organisationer som kämpar mot sjukdomar.

Idag blir det att fortsätta med sommarprojektet - att bygga trädäck nere vid Storsjön, min stackars G-skock är som alltid med när det vankas sådana aktiviteter.

Trevlig helg allihopa...
D9EE59FE-EB3A-4C5C-9D41-09781930D757.jpeg

Magiskt - Sånt där kan jag bli riktigt avis på!
Drömmen att någon gång äga ett sådant ställe att fly till! :)

Tack kompis! Jag såg några liknande stolar på en brygga på Kongo förra året och beslöt att det är ett lagom semesterprojekt. Måste göra något annars blir jag så rastlös och då blir det dyrt.... Chrono24.... haha
Kom och hjälp mig renovera fönster om du har tråkigt:) Affe är självfallet välkommen också med sin specialkompetens. Men glasmästarna ska ju också leva!

Tillbaka
Topp