• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagstråden 19/7 BCF Auktion ” FUCK CANCER ” sponsored By Hoffa and Affe!!!

Husse

Patek
Klockbyte för fredagstråden och vädrets skull.
Är ju ändå på väg ner till apoteket.
Mötte grannens dotter på vägen med hennes typiska tjejbil... ;)
6D9F61DC-99CE-4156-BEA3-1730813688D1.jpeg
F6907E2F-F29C-49C5-A74C-35E6BE4D4864.jpeg
 

bartoldous

Cartier
Cancer är en hemsk sjukdom och något som ständigt är med mig då min kära hustru och livskamrat tyvärr är drabbad men hon är en riktig kämpe. Klockor kan verka trivialt i jämförelse men stort tack för att forumet finns så att man kan fly bort ibland det behövs. Trevlig fredag och helg klockbröder och systrar.
IMG_20190719_184938.jpg
 
Senast ändrad:

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Sicken bra fredag det blev, ändå! Utflykt med lunch på Limmareds värdshus där de serverar Sveriges kanske största schnitzel. I mitt fall beställde jag en medium-storlek, men det serveras ända upp till XL!

Screenshot_20190719-202119__01.jpg


Sedan ett trevligt besök som efter en kort diskussion köpte min Vostok. Kommer sakna den en aning, men kan man initiera någon till roliga automatklockor så gör man väl det :angel:
IMG_20190206_112651.jpg


Nu kom precis jag och barnen från ett underbart kvällsdopp, och strax blir det ett par kantarellmackor och en kall. Livet är gott!
IMG_20190719_195426.jpg
 
Topp