• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagstråden!!!! Hur hände detta?

BO

Omega
Valet var inte så svårt idag, mot nya höjder.

u3ybu4ej.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

Doncorleone

Cartier
Nu fattar jag! Läste just ditt första förljugna inlägg igen och inser hur det ligger till. Du äger Såklart INGEN klocka alls! Det enda du har är taskiga frukostvanor...
Du är förlåten. Hoppas du postar en bild på din första klocka en annan dag!


Jo jag äger en fungerande klocka och en halvdan gammal sak som ska in på service:) Bild på den bättre hälften ligger uppe.
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
man vet att man är störd när...:confused:

...man provkör en tom boett ett par dar...

en SM300 kronografboett, skall användas till min homestyle 7767 seglarchrono!

var sugen på en redan från början i projektet, det är ju trots allt en av världens bästa kronografboetter 300m vattentäthet OCH knapparna går att använda under vattnet!!!

plus att den är jävligt snygg, med många klassiska Omega-designelemet

finns nya på Ofrei, men dyra, dyker upp på ebay ibland, missade en för nåt år sen, men nu knep jag en NOS från AUS!:D:D




ska bara se om jag kan fixa blånerade visare med lume som ser ok, sen blir det transplantation! behöver också separera "rehaut"/innerring från en omegatavla och stoppa i för att hålet ska bli lagom till den vita tavlan

 
Topp