• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagstråden!

Gummo

Joker
2-Faktor
Trevlig helg!
image.jpg
 

BME

Cartier
Min första "riktiga" klocka som jag köpt ny från AD, används alldeles för lite numer. Funderar nästan på att låta den gå, förtjänar ett bättre öde än månader i sträck i klocklådan... Men det är något visst med klockan som drog igång beroendet på allvar...
oris.JPG
 

BME

Cartier
GS på armen och System of a Down på stereon. Gött!

Skulle behöva lite SOAD och Chop Suey just nu är så jäkla trött... WAKE UP! Grab a .....
Men jag får inte lyssna på musik (iaf inte i högtalare) för chefen eftersom han inte kan koncentrera sig när han lyssnar på musik och då är det synonymt med att alla andra i världen är likadana och kan inte fokusera när de lyssnar på musik... :facepalm:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Helvetesjävlaskitfredag. Började med att sova lite längre än vanligt, därav blev det lite stressigare att hinna med tåget. Vad tror ni hände i all stress? Jo, jag glömde klockjäveln. :mad:
Den här dagen lär bli en dålig fredag nu :(
uAiJBiH.jpg

Någon som jobbar vid Fisksehamnen/Järntoget som vill låna ut en klocka till mig?



Haha...fy fan! Stackare där, går inte att vara utan klocka en hel dag! Om du vill kan jag komma förbi med en av mina som du kan låna, för du kan ju inte vara utan klocka så där Mr_Jonas ;) :D :p
 
Topp