Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tar dessa bilder i repris på frugans klockor
![]()
![]()
Vintage Seiko skulle jag sägaMin kära springer runt med en MK. Men kan passa på att fråga här. Tips på damklocka för cirka 2-3k, stållänk och lite mer åt det dressade hållet
![]()
![]()
Fästmön kör de här just nu. Innan hon träffade mig hade hon bara parfymklockor![]()
Den där APn är riktigt fulsnygg!
Hade varit coolt om min dam rockade en sådan och jag körde min ROO...![]()
Den är till salu![]()
Vilken storlek är det där? (om du minns. medveten om att det är några år sen)
39 mm.Vilken storlek är det där? (om du minns. medveten om att det är några år sen)![]()
Röstar på Orienten som beater man inte behöver vara rädd om, bra grejer till billig peng och ingen krona som sticker långt ut och gör skavsår när man böjer handleden.Ok!
Jag är på jakt efter en sk. beater, eller iaf en som inte kostar huggorm och som jag inte behöver känna mig rädd för att få dings.
Jag har fastnat för det här med svarta dykare.. Men med min minimala handled krävs det en liten sådan.
här är några jag lyckats hitta . Vad tycks? vilken röstar ni för? Eller har ni tips på något helt annat? Maxsize sätter jag 35 mm
Squale 33 mm. Billig och snygg, men vill ha den på oysterlänk. :/
![]()
Orient 33 mm.
![]()
Longiness Hydroconquest 34 mm
![]()
Victorinox Maverick 34 mm
![]()
Omega Constellation 123.25.27.60.63.002
Kort och gott var det succé, Michael Kors & CO ligger i lådan (inte min klocklåda utan byrålådan). Även jag har med tiden lärt mig gilla den. Nu har intresset dessutom ökat och hon har på helt eget bevåg börjat tråna efter mer. Köpte en Daytona för ca 2v sedan och det tog ca 3 min från att jag kom hem tills dess att den satt på "fel" handled.
![]()
![]()
![]()
Hustruns fyrtioårspresent. Hon är så nöjd, så nöjd. Vill inte lyssna på mina tips om ytterligare klocka. Jag skulle gärna vilja köpa henne en Cartier Santos att växla med.
![]()
14 cm. Den är riktigt tanig. Min dj 36 är på gränsen, ja, ser nästan stor ut.. Därav planerar jag att byta ut den till en 31 mm snartVad har du för omkrets runt handleden? 39 mm hydroconquest passar typ allt.
Frugans tidigare samling har utökats med både en Chopard:
![]()
Och så det senaste, en JLC Reverso Duetto i guld.
![]()
![]()
![]()