• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fruns, sambons eller flickvännens klocka

Snaxxet

Omega
Blev tvungen att hålla i armen för att få en bild :p men som ni ser så är det en bratte hon sportar hon kan ibland använda sin iwatch men det är sällan
ua9MRnv.jpg
:breitling:
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Fruns klockor består av följande:

Mikael Kors.
Denna köpte hon själv och innan mitt klockintresse tog fart så att jag kunde hindra henne.
Faktum är att detta är en ganska gedigen klocka. Solida ändlänkar och tung länk. 38 mm och ganska snygg tjejklocka. Kvartsverk såklart.
WP_20150824_16_19_11_Pro.jpg



Tissot Tank
Denna köpte jag av @laketwig för en spottstyver.
Ville ha något tankliknande och denna var både bra och billig och ett sätt att känna på Tank-stuket.
Hon använde den väldigt lite och nu är den mest liggande.
Evas Klockor.jpg



Certina DS -67
Budade hem denna Certina från Tradera. Nästan genast lade hon beslag på den och nu använder hon den mer än MK-klockan! :)
Klockan är i ett fint skick men läderremmen är lite för bred då den är 20 mm. Hon gillar den och vill absolut inte ha någon mindre.
Enda problemet är att remmen är för lång.
WP_20160508_12_49_36_Pro.jpg
Citerar mig själv och lägger till en klocka.

IMG_1872.JPG
 
  • Like
Reactions: Man
Topp