• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fujoor

Spincini

Rolex
2-Faktor
Köpt G-shock av @Fujoor
Allt i affären fungerade perfekt.
Jag är mycket nöjd och kan rekommendera dig att göra affär med denna gentleman.
100% goodguy:D
 

viwe

Panerai
2-Faktor
Köpte en Turtle av @Fujoor
Affären var ett nöje från början till slut. Gör gärna affärer igen med denna 100% goodguy.
 

roloj

Cartier
2-Faktor
Har återigen haft business med Fujoor. Bytte en G-shock mot annan G-shock. Har bara positiva ord att komma med. Smidig affär. Bra dialog. 100% good guy.
 

snajgel

Panerai
Köpte en G-Shock av @Fujoor av någon konstig anledning kom paketet på avvägar hos postnord och dök inte upp inom 1,5 vecka. @Fujoor betalar då tillbaka hela köptesumman utan att jag ens behöver fråga om det.
Några dagar senare dyker klockan upp men med nytt kolliid.
Kan varmt rekomendera denna goodguy! Kommer förhoppningsvis göra fler affärer med honom!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpt en Citizen NY0040-17LE av @Fujoor. Jag skrev i en tråd att den var fin och jag var intresserad om den ska säljas. Och nu sitter jag med den på armen :)

Trevlig att snacka med och inga konstigheter med klockan alls!
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Köpte en G-Shock av @Fujoor och det va så där bra som man vill att det ska vara. Tvekar inte att göra flera affärer med honom.
100% goodguy i min bok.

Ploprof
 

Tampa_blord

Panerai
Köpt G-Shock på distans. Snabbt och smidigt och ett litet missförstånd (orsakt av mig då jag rev upp kartongen i all hast :) ) redes snabbt ut via telefon.

100% GG!
 

JDH

Cartier
Köpte en dykardinka av @Fujoor
Mycket smidig affär.
Mycket välpacketerat.
Mycket bra skick på klockan.
Och jag är mycket nöjd.
Gör mer än gärna affär med honom igen!
100% Good Guy!
 
Topp