• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fujoor

SpaceAce

Panerai
2-Faktor
Köpt en G-Shock av @Fujoor. Mycket trevlig säljare. Supernoggrann i beskrivningen av klockan. Snabb leverans. Alla rätt!
Blir inte mer goodguy än såhär. :)
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en G-Shock till @Fujoor på distans. Blixtsnabb betalning, oerhört trevlig kontakt. En smidig affär hela vägen. Rekommenderas varmt. 100% GG i min bok!
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Haft kontakt med @Fujoor otaliga gånger, i de flesta fall har konversationerna handlat om G-SHOCK, Pro Trek eller någon annan klocka. Detta är en oerhört hjälpsam och G-SHOCK-kunnig herre som det är ett nöje att ha kontakt med.

Tack för hjälpen med alla råd när jag skulle bygga/modda ihop en DW-5030-1 i början av året.

Nu fick jag äntligen även nöjet att köpa en klocka och det blev inte otippat en G-SHOCK 😁
Klockan levererades välpaketerad och i nyskick. Kan inte annat än rekommendera denne Goodguy till 200%!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Haft kontakt med @Fujoor otaliga gånger, i de flesta fall har konversationerna handlat om G-SHOCK, Pro Trek eller någon annan klocka. Detta är en oerhört hjälpsam och G-SHOCK-kunnig herre som det är ett nöje att ha kontakt med.

Tack för hjälpen med alla råd när jag skulle bygga/modda ihop en DW-5030-1 i början av året.

Nu fick jag äntligen även nöjet att köpa en klocka och det blev inte otippat en G-SHOCK 😁
Klockan levererades välpaketerad och i nyskick. Kan inte annat än rekommendera denne Goodguy till 200%!
Bra inlägg! Han är inte bara pålitlig utan även en fin människa.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Rejält OT, men var det detta?

Haft kontakt med @Fujoor otaliga gånger, i de flesta fall har konversationerna handlat om G-SHOCK, Pro Trek eller någon annan klocka. Detta är en oerhört hjälpsam och G-SHOCK-kunnig herre som det är ett nöje att ha kontakt med.

Tack för hjälpen med alla råd när jag skulle bygga/modda ihop en DW-5030-1 i början av året.

Nu fick jag äntligen även nöjet att köpa en klocka och det blev inte otippat en G-SHOCK 😁
Klockan levererades välpaketerad och i nyskick. Kan inte annat än rekommendera denne Goodguy till 200%!

Bra inlägg! Han är inte bara pålitlig utan även en fin människa.
Haha va söta ni är :)
 

Popolino

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en Marathon Navigator till @Fujoor som var en perfekt köpare! Trevlig kommunikation och omedelbar betalning. En 100 % GG i min bok och gör gärna fler affärer med herren ifråga.
 

JoToFe

Breitling
Köpte en G-shock av @Fujoor
Mycket trevligt kille och klockan låg väl inpackad i paketet😊 låg i brevlåda. Mycket bekväm affär. Super nöjd med klockan, tack !
 
Topp