• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

Jag - en förvirrad man?!
https://klocksnack.se/threads/rolex-date-ref-1501-en-vacker-klocka.52936/

image.jpeg
Inte samma länk och urtavla. Framför allt inte samma ägare.
 
Vissa guld/stål versioner,ofta men inte alltid av Rolex är grymt fula.Det finns dock undantag. Grymt vanligt i Asien,i en allt för liten size dessutom på vuxna "män".
 
20160514_222745.jpg
20160514_222607.jpg

Med detta inlägg vill jag belysa hur "fel" det blir i min mening med ett band som bygger aldeles för mycket på armen, blir helt fel proportioner och ser mer ut som en livrem som sitter runt klockan. Har ingenting emot Seikon ska tilläggas☺
 
Alla klockor från Diesel. Varenda en!
Det fulaste en människa kan bära. Dessa "klockor" ser ut att komma från Merkurius, vågar inte ens spara en bild för att lägga upp här, virus.
 
Hmm, finns ett gäng och bortsett från de vanliga parfymklockorna skulle jag svara Omega seamaster, de mer vulgära Rolex-modellerna med bling bling i överflöd och Rolex DJ (nya).
 
Hur kan man inte gilla Devon Tread? Den har ju elmotorer som driver stora gummiremmar med siffror på. Asfräsigt :)

Tror jag har beklagat mig över klockor med fula pilotvisare i den här tråden, men jag ska tänka ut nåt annat... Hm... Inte mycket slår billiga japanska kronografer som såna här:

99941071_v_1423872076.jpg
 
Tack! Det va på tiden. Kan ej uttala mig om kvalitet på'n men med tanke på pris så hoppas jag att den håller klass, men utseendeendet gör att den hamnar i klassen 0-500:- för mig, eventuellt nåt som vore kul att få med i ett Kellog's paket.
Precis! Ser ut som en leksak.
 
Tillbaka
Topp