Hubbelbubbel
Basic
Inte samma länk och urtavla. Framför allt inte samma ägare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte samma länk och urtavla. Framför allt inte samma ägare.
Jävligt läcker med spolen där.Fan, här visar ni bara upp bilder hittade på nätet. Jag äger faktiskt en av de fulaste klockor som har gjorts. Av det anrika märket Swatch som, med tanke på namnet, måste vara kronjuvelen i hela Swatch Group:
Wtf is thatDen här är unikt gräslig, ligger under 'kommande auktioner' hos Kaplans just nu.
Skulle komplettera min samling perfektDen här är unikt gräslig, ligger under 'kommande auktioner' hos Kaplans just nu.
Den här är unikt gräslig, ligger under 'kommande auktioner' hos Kaplans just nu.
kill it with fireDen här är unikt gräslig, ligger under 'kommande auktioner' hos Kaplans just nu.
Jag tycker den är rätt ball faktiskt. Kanske inte så mycket rolex över den, men ändå lite cool och unik.Jag har lite svårt att se vem som köper denna.
Utropspriset är närmare 40 papp, makabertTycker den var rätt frän! Vad ligger den på i pris? Det är den som man ser tiden via så kallade spännband.
Utropspriset är närmare 40 papp, makabert
Nypriset på klockor från dem ligger från 12.000 dollar och uppåt.
Alla klockor från Diesel. Varenda en!
Det fulaste en människa kan bära. Dessa "klockor" ser ut att komma från Merkurius, vågar inte ens spara en bild för att lägga upp här, virus.
Jag kan tänka mig att Salvador Dali eller Jean Paul Gaultier skulle digga den...Jag har lite svårt att se vem som köper denna.
Tycker inte den är särskilt grann, men känns som en klocka som till stor del beror på vem som bär den. Inte helt genomful, bara väldigt svår att bära uppJag har lite svårt att se vem som köper denna.
Point made.Tycker denna Diesel är rockig och rätt cool. Passar perfekt med ett par jeans och en tisha när man ska på rock konsert.
Här får inga Pateks vara!
Kanske inte fulaste jag vet. Men priset på vraket gör att den kvalar in.
Eftersom den är ful så joHär får inga Pateks vara!
Tack! Det va på tiden. Kan ej uttala mig om kvalitet på'n men med tanke på pris så hoppas jag att den håller klass, men utseendeendet gör att den hamnar i klassen 0-500:- för mig, eventuellt nåt som vore kul att få med i ett Kellog's paket.
Kanske inte fulaste jag vet. Men priset på vraket gör att den kvalar in.
Precis! Ser ut som en leksak.Tack! Det va på tiden. Kan ej uttala mig om kvalitet på'n men med tanke på pris så hoppas jag att den håller klass, men utseendeendet gör att den hamnar i klassen 0-500:- för mig, eventuellt nåt som vore kul att få med i ett Kellog's paket.
Smaken är ju som baken tack och lov.Precis! Ser ut som en leksak.