• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Jag har för mig att jag har vunnit den här kategorin med ekorre-klockan så den får jag väl inte posta.
Men den här kan väl inte ens Rolexkillarna gilla?

rolex_oyster_special_edition_perpetual_cosmograph_daytona_leopard_mens_luxury_watch.jpg
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Japp! Den är sjukt tråkig! In med hulktavla, eller en guld/stål så!
Tråkig? Eller ful?
Tråkig och ful har väl lika mycket med varandra att göra som äpplen och kaniner. Jacob & Co gör fan inte tråkiga klockor men fula som fan är dom överlag. Jag hade en tjej som var svinsnygg men astråkig. Var inte heller samma sak.

Fan. Jag borde veta bättre än att bli provocerad av trollposter.
 

Apansson

Torpare
Tråkig? Eller ful?
Tråkig och ful har väl lika mycket med varandra att göra som äpplen och kaniner. Jacob & Co gör fan inte tråkiga klockor men fula som fan är dom överlag. Jag hade en tjej som var svinsnygg men astråkig. Var inte heller samma sak.

Fan. Jag borde veta bättre än att bli provocerad av trollposter.

Jag tycker att den är ful för att den är tråkig. Den är opersonlig, jag gillar inte datumbubblan, ringen eller visarna så mycket, allt ser för tjockt/fläskigt/klumpigt ut, och den svarta färgen gör det värre. Hulken eller 16613 är ganska fina, med färg blir den betydligt roligare. Vad är det att bli provocerad av? För att jag har en annan åsikt än klockmaffian? För mig är Omegas 4613.80.02 världens snyggaste klocka, och förhoppningsvis har jag den snart. Jag tycker patek och AP också bara gör jättefula klockor. Gillar inte den där "tjocka" desingen på ring. Kan inte riktigt sätta fingret på det, det tilltalar mig bara inte!
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Jag har för mig att jag har vunnit den här kategorin med ekorre-klockan så den får jag väl inte posta.
Men den här kan väl inte ens Rolexkillarna gilla?

rolex_oyster_special_edition_perpetual_cosmograph_daytona_leopard_mens_luxury_watch.jpg


Fanns det inte en sån hos Luxurywatches som såldes? Tycker mig se en del diamantströsslade Daytonas hos dem som det sedan står "SOLD" på.
 
Topp