Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du på riktigt?Den svarta Rolex Submariner.
Japp! Den är sjukt tråkig! In med hulktavla, eller en guld/stål så!Är du på riktigt?
Jag har för mig att jag har vunnit den här kategorin med ekorre-klockan så den får jag väl inte posta.
Men den här kan väl inte ens Rolexkillarna gilla?
Samma dom som Ernesto!
Tråkig? Eller ful?Japp! Den är sjukt tråkig! In med hulktavla, eller en guld/stål så!
Fan. Jag borde veta bättre än att bli provocerad av trollposter.
Åh fan. Men jag gillar ju de svarta Rolex klockorna. Blir jag avstängd då?
Svarta Rolex behöver man inte tycka om
Tråkig? Eller ful?
Tråkig och ful har väl lika mycket med varandra att göra som äpplen och kaniner. Jacob & Co gör fan inte tråkiga klockor men fula som fan är dom överlag. Jag hade en tjej som var svinsnygg men astråkig. Var inte heller samma sak.
Fan. Jag borde veta bättre än att bli provocerad av trollposter.
Du gjorde med nu!!Eller svara i trådar som är som gjorda för trollposter...
Du gjorde med nu!!
Jag har för mig att jag har vunnit den här kategorin med ekorre-klockan så den får jag väl inte posta.
Men den här kan väl inte ens Rolexkillarna gilla?
Twelve 5-9 Q
Ganska häftig ändåKanske inte den fulaste men jävligt ful
Kanske inte den fulaste men jävligt ful
The smake is as the bake antar jagDjävulskt tuff! Önskar man hade råd med en boett i safir...
The smake is as the bake antar jag
Dyra klockor är ju ingen garanti för schysst design! Här ser vi Richard Mille RM028
Jaha vad fan nu kommer jag snart falla för grupptrycket och börja tycka den är snygg jag medGRYM!!!
Den var ju cool!Kanske inte den fulaste men jävligt ful