• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

Norra

Panerai
Fan, här visar ni bara upp bilder hittade på nätet. Jag äger faktiskt en av de fulaste klockor som har gjorts. Av det anrika märket Swatch som, med tanke på namnet, måste vara kronjuvelen i hela Swatch Group:

Swatch.jpg
Den där var charmigt ful. Går inte att hata den..:D
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Utan tvekan (missade regeln om parfymklockor, men känner att den bör vara kvar för att den är så jävla ful!)

dolce-and-gabbana-DW0197_j_LRG.jpg
Har träffat på några på jobbet med en sån. Lite förmildrande är att jag jobbar med TV men skulle föredra något sånt här även om det betyder mera jobb för mig.
91099a92-b898-47b3-89fe-7b34ac66d184.jpeg
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Har ägt en sådan innan jag kunde något om klockor. Klassiskt nybörjarmisstag, konstigt nog så utvecklas vissa inte utan stannar där.. Skulle inte säga världens fulaste men definitivt en av de tristaste med det utseendet, karisman och vetskapen om att enkom en noob kan älska den..

Hehe, här sparar vi inte på krutet...
 
Topp