Hehe, här sparar vi inte på krutet...
Nä iom att det varit så många liknande inlägg så tyckte jag det var läge
En sån här tråd leder aldrig till något konstruktivt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, här sparar vi inte på krutet...
Nä iom att det varit så många liknande inlägg så tyckte jag det var läge
En sån här tråd leder aldrig till något konstruktivt..
Vi har alla olika smak men hur mycket jag än försöker kan jag inte finna något i just de modellerna som tilltalar mig på något plan.
Tur att finns andra som gillar dem
Det förklarar saken!HAHAHAHA fy fan vilken skön gif! Jag är inte full, jag är till och med nykterist! :<
Den här är ju stenhård sommar/badklocka!
Vi har alla olika smak iaf =)
Jag har för mig att jag har vunnit den här kategorin med ekorre-klockan så den får jag väl inte posta.
Men den här kan väl inte ens Rolexkillarna gilla?
Skitsnack!Historia, innovation. Finns mer än det yttre när vi pratar om klockor, typ som människor - ibland.
….En sån här tråd leder aldrig till något konstruktivt..
Nu får du ställa dig i skamvrån och läsa på om Omegas marine chronometre.Skitsnack!
Vi pratar om klockor som är fula då dömmer jag bara på det yttre och håller inte på med hippieräddavärlden skit som att "men klockan är ju ändå snäll"...
Dessutom är just de klockor jag la upp noll inovation utom i ful design, vilket givetvis är subjektivt. Du säger som du säger enbart för att det är Omega på loggan, hade det stått Regal eller Moretime hade du kastat skit på den också.
Med risk för varningar och allmänt bespottande.
Denna visade en kollega upp igår kväll med orden: Cool va?
Som chef får man ju inte fysiskt attackera varken kollegor eller dess ägodelar så jag tog mig ner i gymmet och gick lös på sandsäcken....
Jodå, inget som lämpar sig i tryck men han lovade att återgå till sin nyinköpta Boss iaf.Sade du inte något?
Nä Fyfan. ..
Med risk för varningar och allmänt bespottande.
Denna visade en kollega upp igår kväll med orden: Cool va?
Som chef får man ju inte fysiskt attackera varken kollegor eller dess ägodelar så jag tog mig ner i gymmet och gick lös på sandsäcken....
uboat klart fulast, hade fan nog med krona på rolex sub gav mej ärr för livet
Har ägt en sådan innan jag kunde något om klockor. Klassiskt nybörjarmisstag, konstigt nog så utvecklas vissa inte utan stannar där.. Skulle inte säga världens fulaste men definitivt en av de tristaste med det utseendet, karisman och vetskapen om att enkom en noob kan älska den..
kanske någontimg för brutna armleder hmmm.
Är det en sån där med godis i?står överst på min önskelista,, njaaa kanske inte ändå
Typ denna.......
Har aldrig gillat den
SMP Bond
Känns spontant som Bondklockan profilerar sig enormt till förstagångsköparna av "premiumklockor" (+15tkr)
Är det en sån där med godis i?
Minns att jag hade en blå liten "g-shock" som liten med digital klocka på som faktiskt hade en lucka och i den fanns det godaste godiset jag hade smakat då..ganska cool faktiskt haha. Man öppnade luckan med knappen klockan sex, den knapp som idag har ljusfunktionen i många g shocksvet bara att den har en liten raketskjutare på sidan, godis bara det hahaha nice
Minns att jag hade en blå liten "g-shock" som liten med digital klocka på som faktiskt hade en lucka och i den fanns det godaste godiset jag hade smakat då..ganska cool faktiskt haha. Man öppnade luckan med knappen klockan sex, den knapp som idag har ljusfunktionen i många g shocks
Tycker Leoparden är grym, men den kräver sin man. Frugan gillar den också, så jag är inte helt ensamJag har för mig att jag har vunnit den här kategorin med ekorre-klockan så den får jag väl inte posta.
Men den här kan väl inte ens Rolexkillarna gilla?
Tycker dom flesta Hublot är fula.