Predator hade en liknande manick.Huhh kan väl knappast kategoriseras som en klocka!? Ser ut som nåt utomjordiskt diagnostiskt verktyg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Predator hade en liknande manick.Huhh kan väl knappast kategoriseras som en klocka!? Ser ut som nåt utomjordiskt diagnostiskt verktyg
Predator hade en liknande manick.
Och göra sig osynlig med!Den kunde man beama ihjäl Termintor med dock ;-)
Jag kommer att stjäla den därFlatulence snarare..
Det bästa vore om den kunde osynliggöra sig själv, försvinna helt enkelt från jordens yta...Och göra sig osynlig med!
....det skulle räcka med att osynliggöra sig själv och låna(stjäla) en schyst Rollie-samlingDet bästa vore om den kunde osynliggöra sig själv, försvinna helt enkelt från jordens yta...
Är det en klocka med rörförstärkare???Alltså den där, vilken jävla mackapär
Nu råkar det ju förhålla sig så att en medlem här på KS äger två stycken klockor från Uhrwerk.
Nu råkar det ju förhålla sig så att en medlem här på KS äger två stycken klockor från Uhrwerk.
Vilket än en gång bevisar tesen 'Undantaget som bekräftar regeln'Urwerk har sjukt coola klockor tycker jag, men just denna är grotesk
Urwerk har sjukt coola klockor tycker jag, men just denna är grotesk.
Ingenting man smyger undan under manchetten direkt.
Man ska inte sno grejer, gör om... gör rätt.....det skulle räcka med att osynliggöra sig själv och låna(stjäla) en schyst Rollie-samling
MACHETE heter det för bövelen, @Xalle håller med !Ingenting man smyger undan under manchetten direkt.
Det är sen gammalt...MACHETE heter det för bövelen, @Xalle håller med !
Machete is the bonding word between us klockbroderDet är sen gammalt...
Finns dock betydligt värre...
Som en RM, men de klarade inte av att packa in allt i en boett av normal (nåja, RM brukar vara rätt fläskiga) storlek.
Som en RM, men de klarade inte av att packa in allt i en boett av normal (nåja, RM brukar vara rätt fläskiga) storlek.
Lite som en Ericsson hotline Vs Nokia GH337
Japp, editerade bort mig lite. Skrev först Nokia 2110, men ändrade mig. Inlägget daterar mig liteNu är vi off topic, men det kan väl omöjligen ha funnits en Nokia som hetat GH337.
Låter väldigt mycket som en Ericsson-beteckning.
Sorry. Jag menade såklart: smyga in ”nånstans” varje kväll och filma ”wrist shot” för att lägga upp på insta och få en stor klocksida ;-) ;-)Man ska inte sno grejer, gör om... gör rätt.
Grotesk ja. Groteskt COOL.Urwerk har sjukt coola klockor tycker jag, men just denna är grotesk
Urwerk har sjukt coola klockor tycker jag, men just denna är grotesk.
Du ligger risigt till, finns många YM fanboy här.