• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fulaste klockan ni vet?

ScubaKing

Audemars
1648537938711.png

...jadu...

Där har vi vinnaren, jag har ALDRIG sett något så misslyckat inom klockvärlden. Det är fel på precis ALLT!
 

Scipio

Patek
2-Faktor
images.jpeg

Dags att väcka en av dem roligaste tråden på KS! Här kommer i mitt tycke en monster som är vulgär ful samt dyr cirka 900000 svenska riksdaler!
samtidigt spottar Hublot ur sig designklockor med en adhd-lik frenesi. En del alltför vulgära samtidigt som en del är väldigt trevliga skapelser som inte är något annat likt. Det är lite kul med det galna. 🙂
 

J.TIMEX

Omega
samtidigt spottar Hublot ur sig designklockor med en adhd-lik frenesi. En del alltför vulgära samtidigt som en del är väldigt trevliga skapelser som inte är något annat likt. Det är lite kul med det galna. 🙂
Så kan det vara. Men just denna Monster för nästan en miljon kronor där skruvarna till bezeln inte linjerar samt samtliga övriga, talar om att det enda dem bryr sig om är att skapa en skrytklocka utan någon som helst användning om man inte är Rap artist Tex tekashi 6/9.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Så kan det vara. Men just denna Monster för nästan en miljon kronor där skruvarna till bezeln inte linjerar samt samtliga övriga, talar om att det enda dem bryr sig om är att skapa en skrytklocka utan någon som helst användning om man inte är Rap artist Tex tekashi 6/9.
Funktionella skruvar utan mutter skall inte linjera. Gillar grunddesignen ovan och lite bling livar alltid upp.
 

FlipSwede

Rolex
images.jpeg

Dags att väcka en av dem roligaste tråden på KS! Här kommer i mitt tycke en monster som är vulgär ful samt dyr cirka 900000 svenska riksdaler!
Passar väl bra på diverse festivaler med regnbågstema-

Jag hade nog kunnat se den på en vacker dam mer som smycke än tidsmätare. Och det är väl grundtanken med dessa strösslade klockor kanske?
 

Pivo

Omega
Så kan det vara. Men just denna Monster för nästan en miljon kronor där skruvarna till bezeln inte linjerar samt samtliga övriga, talar om att det enda dem bryr sig om är att skapa en skrytklocka utan någon som helst användning om man inte är Rap artist Tex tekashi 6/9.
Hade inte ens tänkt på skruvarna!
I övrigt så tycker jag ändå att den är så ful att den kan vara cool. På rätt person… där detta är klocka 100 i samlingen…😅
 

ScubaKing

Audemars
Jag är nog för gammal men den där tyckte jag var väldigt fin. Dyr som skrutt va?

Nej inte direkt beroende på vad man jämför med. Under 25.000kr med lite annat motiv men samma serie.

 

Scipio

Patek
2-Faktor
Nej inte direkt beroende på vad man jämför med. Under 25.000kr med lite annat motiv men samma serie.

Inte så illa för en handmålad tavla. Tyvärr verkar den vara från Hong Kong så det finns risk för att uriguer målar i fångenskap. Tyvärr bristande informationen i annonsen.
 
Topp