Fin jämförelseHublot i allmänhet och skräp som Daniel Wellington, Bergstein mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin jämförelseHublot i allmänhet och skräp som Daniel Wellington, Bergstein mm
Han är bara lite sen med hypen då det var populärt att dissa Hublot.Fin jämförelse
Fusion är helt ok imo. Hade haft en bara för att det finns så många hatare om det inte vore för att dom är dyra.I allmänhet? Även fusion?
I allmänhet? Även fusion?
Han är bara lite sen med hypen då det var populärt att dissa Hublot.
En forumkorrekthet som är överspelad en bra stund tillbaka.
Nej, man är inte en del av en hype, då hypen är passerad för längesedan.Jag förstår inte, är man del av en "hype" för att man inte tycker om ett specifikt utseende på en klocka eller märke? Är detta något nytt eller bara något som finns och händer i "din värld" ?
Däremot tycker jag dessa Ferraris är riktigt fina.Ferrari - Hublot.. kan tänka mig bättre kombinationer..
Inte speciellt ovanlig boett när man konverterade små fickur till armbandsur.
Stötte på Franc Vila, inget jag kände till. Tycker iaf de är groteska
De lugnt, vänta du bara, du växer upp nångång!Nu sticker jag ut hakan men Panerai har jag alltid haft svårt för.
Ja så kan det vara. Inget märkligt egentligen då det finns två sorters människor:Nu sticker jag ut hakan men Panerai har jag alltid haft svårt för.
Handleden behöver växa...åtminstone om jag ska kunna ha en sån pjäs.De lugnt, vänta du bara, du växer upp nångång!
De lugnt, vänta du bara, du växer upp nångång!
Du postar i fel tråd. Posta här istället:Nu sticker jag ut hakan men Panerai har jag alltid haft svårt för.
Du missar poängen med Panerai, den var aldrig gjord för att vara vacker. Den är gjord för att vara älskad Tre av mina senaste bilderNu sticker jag ut hakan men Panerai har jag alltid haft svårt för.
Så brukar mamma också säga men det är en klen tröst.Du missar poängen med Panerai, den var aldrig gjord för att vara vacker. Den är gjord för att vara älskad Tre av mina senaste bilder
Fy fan
Vad säger panelen om sånhär då?
Inte fulast i världen, nästan lite cool...
Vad säger panelen om sånhär då?
Du kan fan hittat vinnaren, stäng tråden!
...jadu...