Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Avsnitt 5 menar du? Det är bara 6 st avsnittSåg precis klart avsnitt sex på säsong 8, det kan väll ändå inte vara sista avsnittet?? Eller?
Whoa. Ja du har rätt, avsnitt fem var det..Avsnitt 5 menar du? Det är bara 6 st avsnitt
Du kan andas ut med en teaser inför avslutningenWhoa. Ja du har rätt, avsnitt fem var det..
jag trodde jag hade bevittnat livets antiklimax när det kommer till avslut
Nejnej ingen teaser, för helveteDu kan andas ut med en teaser inför avslutningen
https://www.imdb.com/list/ls053181649/videoplayer/vi3672620057
Men gud vilket dåligt slut, nä man får minnas serien som den var i början och inte vad den blev på slutet.
Fruktansvärt dåligt.
Drogon och Obesudlade på Naath. Kan vi få en sådan serie?Hoppas Drogon får en spin-off.
Nåt med Night King. Istället för att bara oförklarligt döda alla White Walkers som varit ett hot genom hela serien pang bom. Katastrof.Hur hade ni velat att det slutat?
Kändes som ett sådant antiklimax men jag vet inte riktigt hur jag skulle vilja haft det.
Tror de hade kunnat få till det slutet som det blev om de byggt upp det på ett bättre sätt?
Undra om inte scenen när Drogon tar en tupplur i askan är avsnittets bästa.Drogon och Obesudlade på Naath. Kan vi få en sådan serie?
Nåt med Night King. Istället för att bara oförklarligt döda alla White Walkers som varit ett hot genom hela serien pang bom. Katastrof.
Grejen med Three eyed Raven? Bortkastat. Grejen med att Jon dör, återuppstår, visar sig vara halv Stark halv Targaryen (ice and fire)? Bortkastat. Aryas tid med faceless men? Bortkastat. Osv osv.
Trodde det skulle hända nåt med Bran. Att han hade nåt djup och påverkat tidigare händelse likt den med Hodor. Istället så... Gjorde han absolut ingenting, bara satt i sin stol helt apatisk. Ja men han får bli kung? Va!?!?
Slakten av karaktärer saknar motstycke.
Forcerat, samtidigt utan något tempo.Besviken över sista säsongen. Allt kändes forcerat och för att vara GoT så föll det i det stora hela verkligen ut som man trodde vilket i sig är förvånade.