mega
Guld
Jag tycker också att mark XVI är en grymt fin klocka, ser mer än gärna en recension.Har ju redan recenserat länken så jag kan väl se om jag kan få till något om boetten också ...
Jag ska ha det i åtanke en regnig dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker också att mark XVI är en grymt fin klocka, ser mer än gärna en recension.Har ju redan recenserat länken så jag kan väl se om jag kan få till något om boetten också ...
Jag ska ha det i åtanke en regnig dag.
Fin samling och mycket väl skrivet, Rolexen är helt underbar och ja man kan nog kalla den optimala dykaren tillsammans med BP FF. Jag känner mig själv nära game over och nöjd hoppas jag får din känsla snart.
Tack för ett riktigt bra inlägg.
Orkade inte läsa hela tråden. Förlåt...
Men vaddå game over? Vart är din lövtunna dressade? Stek guldet? Den fyrkantiga? GMT?
Jag är rädd för att det aldrig kommer ta slit...

Min U2 har inte gjort mig besviken än. 6060 har jag inte haft förmånen sytt klämma på än. Kör!Du är förlåten. Jag kan bli lite pladdrig ...
Lövtunn dress, guld eller fyrkantigt lockar inte alls. Men bara så att du vet, en GMT skulle sitta bra, då jag jobbar mot olika tidszoner. Om jag avyttrar min Sinn 104'a så vetefan om jag inte försöker hitta en Sinn 6060. Då kan jag både behålla den fina länken och få dubbel GMT ...![]()
Min U2 har inte gjort mig besviken än. 6060 har jag inte haft förmånen sytt klämma på än. Kör!