• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gaming: Fallout

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Blev inte färdig att börja tanka hem förrän igår kväll. Vilket, med slött landsortsinternet, innebär att det inte blir något spelat förrän ikväll!
...men ikväll, å andra sidan, då kommer jag att möta min fru med ett raspigt "War. War never changes". Ingenting mer. Hon får tillbaka mig efter helgen! ;)
 

P-A

Sir Spamalot
Jag kom igång igår kväll. Spelade några timmar, jag vill hem och spela när jag slutar jobba!
 

Psykel

Patek
Hemåt om 1,5 timme. Sen långhelg med ledig fredag för R&R. Uppe i snart 13 timmar...
Och jag måste säga att feral ghouls är underbart ångestframkallande i Fallout 4, jämfört med tidigare delar!
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Helt ny för serien. 4an blir mitt första fallout. Har väl betat av en 10 timmar så långt på,PS4an. Coolt som f*n och väldigt utmanande. Har nog fått spendera mkt tid på att lära mig grunder som många av er ruttade lirare kunde sen tidigare utgåvor. Men kan helt klart rekommendera.

Har även tankat hem appen till paddan så kan man köra den som pip-boy bredvid sig och aktiv hela tiden!!!
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Nja, men tycker inte att Deathclaws är värre i det här spelet än i tidigare (dom var iofs hemska redan i trean).
Feral ghouls klättrar ut ur ventilationstrummor och sånt nu, lite mer zombiekänsla. För att inte tala om att man kan skjuta av dom armar och ben.
Låter bra!
Pratade precis med frun som lockade med skumpa och havskräftor när jag kommer hem. Så besviken hon ska bli.
 

Sorubim

Audemars
QFFZW4u.jpg
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Pip-boy appen på paddan! Ser lite hängig ut för tillfället. Blir inte kvitt strålningen som håller ner hälsan, tips?
image.jpeg
 

Kasper

Friends of KS
Firar med att jag kan hålla i en kontroll för första gången på två månader med att köpa fallout och kasta av byxorna. Ni vet var ni har mig i helgen :D
IMG_0760.JPG
 

Sledger

Cartier
Älskar Fallout, men har inte skaffat fyran än. Jobbar och har beredskap hela veckan så hinner inte spela iaf. Ska fixa det nästa vecka och inviga nya skärmen.
34" Ultrawide, 3440*1440 upplösning, 75Hz. Spelupplevelsen blir trevlig. :) (Skärmen ser pluttig ut på bild och gör sig inte rättvisa, och ursäkta röran på skrivbordet. :) )
20151113_152054_HDR.jpg
 

Josef B

Bestraffaren
Har aldrig fått för mig att prova Fallout. Ge mig anledningar varför jag ska gå och köpa :)
Vad går spelet ut på?
 

Sorubim

Audemars
Älskar Fallout, men har inte skaffat fyran än. Jobbar och har beredskap hela veckan så hinner inte spela iaf. Ska fixa det nästa vecka och inviga nya skärmen.
34" Ultrawide, 3440*1440 upplösning, 75Hz. Spelupplevelsen blir trevlig. :) (Skärmen ser pluttig ut på bild och gör sig inte rättvisa, och ursäkta röran på skrivbordet. :) )
20151113_152054_HDR.jpg
Likadan mus som mig :). Skärmen ser fet ut!
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Bethesda's game engine. Bethesda's game engine never changes.
...för att dra en parafras på det klassiska Fallout-citatet. ;)
Missförstå mig rätt - detta är det bästa spelet jag spelat på bra länge, men tycker nog att de som hatar på grafiken och spelmotorn en viss poäng. Det känns rätt gammalt.
Lite som Skyrim med ett lite uppiffat skal.
Lite smolk i bägaren, men som sagt, spelet suger verkligen fast mig.

Och ja, ghoulsen är klart pissigare i den här upplagan än i föregående!
 
Topp