Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dem är äckliga.. Älskar hur dem gjort att de aktivt undviker ens skott när dem attackerar!Hemåt om 1,5 timme. Sen långhelg med ledig fredag för R&R. Uppe i snart 13 timmar...
Och jag måste säga att feral ghouls är underbart ångestframkallande i Fallout 4, jämfört med tidigare delar!
Och jag måste säga att feral ghouls är underbart ångestframkallande i Fallout 4, jämfört med tidigare delar!
Nja, men tycker inte att Deathclaws är värre i det här spelet än i tidigare (dom var iofs hemska redan i trean).Värre än Deathclaws?![]()
Låter bra!Nja, men tycker inte att Deathclaws är värre i det här spelet än i tidigare (dom var iofs hemska redan i trean).
Feral ghouls klättrar ut ur ventilationstrummor och sånt nu, lite mer zombiekänsla. För att inte tala om att man kan skjuta av dom armar och ben.
RadawayPip-boy appen på paddan! Ser lite hängig ut för tillfället. Blir inte kvitt strålningen som håller ner hälsan, tips?
![]()
Jo, men han har ju använt upp allt, RADAWAY (0) längst nerRadaway
Närmsta läkare från Sanctuary?
Fixade den igår, men jag hatar basbyggandetNågon annan som intagit The Castle med Minutemen än? Vilken jävla bas! Fixat supply lines dit nu.. där ska jag bo![]()
Likadan mus som migÄlskar Fallout, men har inte skaffat fyran än. Jobbar och har beredskap hela veckan så hinner inte spela iaf. Ska fixa det nästa vecka och inviga nya skärmen.
34" Ultrawide, 3440*1440 upplösning, 75Hz. Spelupplevelsen blir trevlig.(Skärmen ser pluttig ut på bild och gör sig inte rättvisa, och ursäkta röran på skrivbordet.
)
![]()
Nice karaktär.Drar igång nattpasset nu![]()
![]()
Nice karaktär.
Vad är det för clean och praktisk klocka från sony du har bredvid skärmen? (Håller precis på och letar efter en schysst bordsklocka med kontinuerlig svag belysning och helst digital eller "digitalt analog" eller vad man ska kalla det där. )
Men då måste jag ju ha en PS4 också.... blir dyrt det här.Köp det bara Josef. Och glöm inte bort att tacka oss sen!