• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gamingtråden

Sideshow Bob

Cartier
På äldre dagar har multiplayer intresset minskat (om de inte kommer ut med en ny vettig WW2 shooter, typ CoD2), just nu kör jag uteslutande singelplayer i form av XCOM2, ett spel som verkligen har allt, tur-baserat strategi-action spel, med härliga "bygga-bas" ingredienser. Rekommenderas varmt :)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Ping @Miami ;)

20190313_203008.jpg
 

dempha

Rolex
2-Faktor
Skulle behöva lite hjälp med val av gamingstol, hittar inget om just det ämnet här på forumet.
Är det bara dxracer som gäller eller vad kör ni med för nåt? :)
 

meo_swe

Audemars
52155282-05B6-4367-81FC-D63C54321AC4.jpeg
Spelade precis ut Metro Exodus. Helvete vilken jävla resa. Jag känner mig sådär tom som man känner sig när man läst ut en äckligt bra bokserie. Eller när man fick sätta på sig baskern efter utbildningskontrollen typ.
Funderar du. KÖÖÖÖP!!!
Helvete. Alltså helvete. Sket knäck sista timmen typ.
Vart först sjukt besviken, för art sedan bli helt Mindblown för att bli besviken igen , för att sedan bara älska pisset. Helvete.
 

Crentus

Cartier
2-Faktor
52155282-05B6-4367-81FC-D63C54321AC4.jpeg
Spelade precis ut Metro Exodus. Helvete vilken jävla resa. Jag känner mig sådär tom som man känner sig när man läst ut en äckligt bra bokserie. Eller när man fick sätta på sig baskern efter utbildningskontrollen typ.
Funderar du. KÖÖÖÖP!!!
Helvete. Alltså helvete. Sket knäck sista timmen typ.
Vart först sjukt besviken, för art sedan bli helt Mindblown för att bli besviken igen , för att sedan bara älska pisset. Helvete.
Upplevde du de omtalade buggarna? Tyckte Last light träffade helt rätt men ställer mig lite avvaktande inför eventuella barnsjukdomar. En sista fråga, vilken färg på baskern? ;)
 

meo_swe

Audemars
:D
Upplevde du de omtalade buggarna? Tyckte Last light träffade helt rätt men ställer mig lite avvaktande inför eventuella barnsjukdomar. En sista fråga, vilken färg på baskern? ;)
Absolut märkte jag ett par buggar. T.ex. flöt jag in i en vägg vid ett tillfälle, eller att folk ramlade ner igenom golv efter de dog och sådant. Men inget som jag upplevde störde upplevelsen. Som jag förstått var deras budget ganska mycket mindre mot vad liknande spel brukar gå på, vilket gör att jag endå accepterar småbuggar. Tänk typ 28 dagar senare mot dawn of the dead (2004). Känslan i spelet gör att allt sånt där är mer ok. Lite som att set typ finns fem olika thugs i the last of us, men det tänker inte en jävel på heller;)


Angående basker får jag återkomma!
När ser man den?:D:D
 

jesperC

Omega
Ett år kvar innan det faktiskt släpps men att det nu i alla fall bekräftats att det kommer en uppföljare på Vampire: The Masquerade—Bloodlines är ändå glädjande.
Bloodlines2

//j
 

Crentus

Cartier
2-Faktor
:D
Absolut märkte jag ett par buggar. T.ex. flöt jag in i en vägg vid ett tillfälle, eller att folk ramlade ner igenom golv efter de dog och sådant. Men inget som jag upplevde störde upplevelsen. Som jag förstått var deras budget ganska mycket mindre mot vad liknande spel brukar gå på, vilket gör att jag endå accepterar småbuggar. Tänk typ 28 dagar senare mot dawn of the dead (2004). Känslan i spelet gör att allt sånt där är mer ok. Lite som att set typ finns fem olika thugs i the last of us, men det tänker inte en jävel på heller;)


Angående basker får jag återkomma!
När ser man den?:D:D
Oki, lite smärre småbuggar nu för tiden :) Haha, kommer ihåg Uncharted som hade liknande koncept..
Den kanske sitter på huvudet? o_O
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Någon som kör Sekiro: Shadows die twice? Jag upplever spelet som, om möjligt, ännu svårare än vad Dark Souls-serien är :eek:
 
Topp