Jag har beställt, vi får lira vid release!såg det på deras hemsida. 29 mars. Dynamiskt soundstrack från 80-talet. utspelar sig på platser i sverige under 80-talet. Open world mm Låter ju hur bra som helst...måste ha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har beställt, vi får lira vid release!såg det på deras hemsida. 29 mars. Dynamiskt soundstrack från 80-talet. utspelar sig på platser i sverige under 80-talet. Open world mm Låter ju hur bra som helst...måste ha!
nån skrev tidigare här i tråden att de förbokat. nån som vet VAR man gör det? hittar inte. Spelbutiken mfl verkar inte ha det. de brukar alltid ha med förbokning långt innan relase..Generation Zero. Släpps om typ en månad
https://order.generationzero.com/nån skrev tidigare här i tråden att de förbokat. nån som vet VAR man gör det? hittar inte. Spelbutiken mfl verkar inte ha det. de brukar alltid ha med förbokning långt innan relase..
nu var det beställt, tog Collectors edition versionen när jag ändå var igång och beställde. inkluderar bl a tshirt och en äkta dalahäst målad svart med GZ logga.https://order.generationzero.com/
Här finns alternativ. Spelar du på PC kan du även göra det via Steam tror jag?
Någon som spelar Fortnite?
PS4, du?Plattform?
Overwatch?Ok, behöver något hjärndött multiplayer som man kan köra i en halvtimme någon gång ibland efter jobbet. Lirade MW2, BF2, Bad Company etc back in the days och är väl ute efter något liknande. Battle royal verkar ju vara grejen nu, men gillar inte Fortnite. PUBG? Kör PS4.
Paladins? Typ som overwatch men gratis (om man nu inte vill köpa massa skins och skit).Ok, behöver något hjärndött multiplayer som man kan köra i en halvtimme någon gång ibland efter jobbet. Lirade MW2, BF2, Bad Company etc back in the days och är väl ute efter något liknande. Battle royal verkar ju vara grejen nu, men gillar inte Fortnite. PUBG? Kör PS4.
Gratis låter gott, ska testas.Paladins? Typ som overwatch men gratis (om man nu inte vill köpa massa skins och skit).
Pubg alla dagar i veckanOk, behöver något hjärndött multiplayer som man kan köra i en halvtimme någon gång ibland efter jobbet. Lirade MW2, BF2, Bad Company etc back in the days och är väl ute efter något liknande. Battle royal verkar ju vara grejen nu, men gillar inte Fortnite. PUBG? Kör PS4.
Black Ops 4,men blir lätt lite till lite till.Ok, behöver något hjärndött multiplayer som man kan köra i en halvtimme någon gång ibland efter jobbet. Lirade MW2, BF2, Bad Company etc back in the days och är väl ute efter något liknande. Battle royal verkar ju vara grejen nu, men gillar inte Fortnite. PUBG? Kör PS4.
BF5!Ok, behöver något hjärndött multiplayer som man kan köra i en halvtimme någon gång ibland efter jobbet. Lirade MW2, BF2, Bad Company etc back in the days och är väl ute efter något liknande. Battle royal verkar ju vara grejen nu, men gillar inte Fortnite. PUBG? Kör PS4.
Drog ner Metro Exodus till PS4 och helvete vad jag är imponerad. Störde mig en hel del i början på inventariemenyn, men kom snabbt in i det hela. Sjukt bra gjort, och alla fantastiska sidemissions som finns, de vackra (häftiga iaf) miljöerna!Glöm inte Metro Exodus
Kanske skulle släppa Black ops 4 och köpa det. Va inne på RDR 2 ett tag.Drog ner Metro Exodus till PS4 och helvete vad jag är imponerad. Störde mig en hel del i början på inventariemenyn, men kom snabbt in i det hela. Sjukt bra gjort, och alla fantastiska sidemissions som finns, de vackra (häftiga iaf) miljöerna!
Nu har jag knappt kommit förbi första ”världen” och hoppas det finns flera banor, För detta är SKITKUL. Bra puls också av allt smygande och fipplande.
Jag är på lite GOCS 1.6 eller GO någon?
Du är på ks discorden?Jag är på lite GO
Yes, inne nu.Du är på ks discorden?
Vi hade ett par sidors diskussion om det. Helt sjukt så bra! Jag har fortfarande lite epilog kvar, men kämpar med att bli klar med alla challenges (har två kvar på horseman) samt alla outfits från trappern. Så jäkla svårt att hitta älg!Vet inte om jag skrev det tidigare eller om ni andra som gillade RDR2 skrivit det men FAN VA BRA SPEL! Klar sedan ett bra tag tbx men kom att tänka på det nu
Jag vill gärna lira med folk. Adda gärna om det finns intresse Twentyone_
Haha, det kan jag göra. Är dock ingen supergejmare så du vet!
Jag kör., Ps4Någon som kör Black Ops 4??
Samma här, vad tkr du om Grand Heist?Jag kör., Ps4