• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gamingtråden

Jag är sen till festen men spelar, Detroit Become Human just nu och har jävligt roligt! Det känns som att jag borde klara spelet under dagen.

https://order.generationzero.com/
Här finns alternativ. Spelar du på PC kan du även göra det via Steam tror jag?
nu var det beställt, tog Collectors edition versionen när jag ändå var igång och beställde. inkluderar bl a tshirt och en äkta dalahäst målad svart med GZ logga.

GZ collectors edt.JPG

Ok, behöver något hjärndött multiplayer som man kan köra i en halvtimme någon gång ibland efter jobbet. Lirade MW2, BF2, Bad Company etc back in the days och är väl ute efter något liknande. Battle royal verkar ju vara grejen nu, men gillar inte Fortnite. PUBG? Kör PS4.

Ok, behöver något hjärndött multiplayer som man kan köra i en halvtimme någon gång ibland efter jobbet. Lirade MW2, BF2, Bad Company etc back in the days och är väl ute efter något liknande. Battle royal verkar ju vara grejen nu, men gillar inte Fortnite. PUBG? Kör PS4.
Paladins? Typ som overwatch men gratis (om man nu inte vill köpa massa skins och skit).

Pubg alla dagar i veckan

Under mitt nörd år 2017/2018 spelades det febrilt Destiny 1-2, det gjordes ofta reklam för att anthem skulle bli det nya Destiny med lite mer MMORPG (FPS).
Så ni nu som hunnit testa demot, är det en förbättring utav destiny? att EA har gjort spelet skrämmer mig lite då jag anser att dom ska hålla sig till sportspel :)

Black Ops 4,men blir lätt lite till lite till. :confused:

BF5!

Glöm inte Metro Exodus
Drog ner Metro Exodus till PS4 och helvete vad jag är imponerad. Störde mig en hel del i början på inventariemenyn, men kom snabbt in i det hela. Sjukt bra gjort, och alla fantastiska sidemissions som finns, de vackra (häftiga iaf) miljöerna!

Nu har jag knappt kommit förbi första ”världen” och hoppas det finns flera banor, För detta är SKITKUL. Bra puls också av allt smygande och fipplande.

Drog ner Metro Exodus till PS4 och helvete vad jag är imponerad. Störde mig en hel del i början på inventariemenyn, men kom snabbt in i det hela. Sjukt bra gjort, och alla fantastiska sidemissions som finns, de vackra (häftiga iaf) miljöerna!

Nu har jag knappt kommit förbi första ”världen” och hoppas det finns flera banor, För detta är SKITKUL. Bra puls också av allt smygande och fipplande.
Kanske skulle släppa Black ops 4 och köpa det. Va inne på RDR 2 ett tag.

Vet inte om jag skrev det tidigare eller om ni andra som gillade RDR2 skrivit det men FAN VA BRA SPEL! Klar sedan ett bra tag tbx men kom att tänka på det nu :D

Vet inte om jag skrev det tidigare eller om ni andra som gillade RDR2 skrivit det men FAN VA BRA SPEL! Klar sedan ett bra tag tbx men kom att tänka på det nu :D
Vi hade ett par sidors diskussion om det. Helt sjukt så bra! Jag har fortfarande lite epilog kvar, men kämpar med att bli klar med alla challenges (har två kvar på horseman) samt alla outfits från trappern. Så jäkla svårt att hitta älg!

Tillbaka
Topp