Laddar...
Nymans Ur 1851

Payson

Gamingtråden

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Icaras, 10 mars 2016.

1. meo_swe

meo_swe Guld

6724E922-B806-4E7C-A0BA-439262260834.

RÖÖÖÖÖÖÖÖÖV

azcii gillar detta.
  2. Callxx

Callxx Tantal

Från:
    Bästkusten
    Kul, har bara hunnit spela ca en timme i mp.
    Dra ett pm om du vill lira någon kväll.:)

Erik83 gillar detta.
  3. meo_swe

meo_swe Guld

Någon som köpt nya MODERN WARFARE?
    Jag är ganska sugen att köpa, men är orolig att kampanjen är på tok för kort. Är inget stort fan av CODs kaoskrigmultiplayer.

Callxx gillar detta.
  4. Lutte

Lutte Titan

Kampanjen är ok lång, lätt värt pengarna även om det gärna fått vara några banor till, men de som finns är riktigt jävla bra! Dessutom finns Special Ops som fortsättning på storyn, men de har jag inte hunnit testa ännu. Kampanjen tog väl 8-9 timmars intensivt spelande på regular, och jag kommer köra den igen i veckan. Så min rekommendation är köp!

5. meo_swe

meo_swe Guld

Det låter ju väldigt lovande:)

6. Birchgrove

Birchgrove Silver

Från:
    Norrköping
    Har aldrig varit ett COD fan, utan alltid hållit mig till Battlefield. Men nu köpte jag COD MW i fredags och har lirat lite i helgen. Kampanjen är asgrym, MP är kul och hektiskt. Men det petar inte ned Battlefield från tronen på min PC.

En bana i kampanjen var bara så grym, och utan att spoila så kändes det som det var taget från filmen "13 hours, secret soldiers of Benghazi"

M021, meo_swe och Callxx gillar detta.
  7. meo_swe

meo_swe Guld

Tänker du på banan med bildförstärkare när de smyger runt i typ England?

inte spelat själv, men kört en del med PEQ och bildförstärkare på riktigt #nästanspecialforces

Birchgrove gillar detta.
  8. Birchgrove

Birchgrove Silver

Från:
    Norrköping
    Nej, när man är på ett tak och försvarar sig mot framryckande fiender. Man droppar flares med mortar då o då.

meo_swe gillar detta.
  9. meo_swe

meo_swe Guld

Tänkte på zero dark thirty och inte 13 hours... :)

Birchgrove gillar detta.
  10. Uretperspektiv

Uretperspektiv Titan

Tänker att detta blir ett kul bidrag till gamingtråden. Streetfighterkaraktärer köpta i Japan 2008. Står och glänser på hyllan nu efter fynd i källaren.

B4383429-0FE5-4197-BA06-E70F3C34C62F.

Callxx och Orco gillar detta.
  11. azcii

azcii Diamant

Från:
    City 17
    Postade i Paneraitråden, men hör väl hemma här också

IMG_20191029_204801_285.

RangeRover, Majo, Jockinho och 3 andra gillar detta.
  12. Kessler

Kessler Brons

Från:
    Stockholm
    Jag är ingen nörd :cool: IMG_20191027_164813.

thewallin och meo_swe gillar detta.
  13. Richie

Richie Silver

Såja!

Echo Delta, LongCon, thewallin och 1 annan gillar detta.
  14. Facegravy

Facegravy Tantal

Äntligen kan man bränna igång tennisarmbågen igen!

Karlssons och Richie gillar detta.
  15. TB12

TB12 Tantal

Aldrig spelat något COD innan men köpte MW när det släpptes och tycker det är riktigt skoj faktiskt. Kampanjen är riktigt kort, kanske 5h max, spelade klart den lätt på en dag. Även om den var kort så va den RIKTIGT bra! Kommer nog spela om den om ett tag igen. Nu kör jag bara multiplayer(mest ”free for all”) ett par timmar varje dag, tycker själv jag är riktigt kass på denna typ av spel men tycker det funkar förvånansvärt bra även för en kass nybörjare, ”level” 58 redan:) Så jag skulle just nu rekommendera spelet, men som sagt har inget att jämföra med vad gäller tidigare generationer COD.

16. Jockinho

Jockinho Diamant

Från:
    Motala
    Tyckte 1 & 2 var grymma men tredje delen var förvisso rätt kul men inte så diabolisk. Denna ser ju mkt mörkare ut i sin framtoning :cigar:

Richie gillar detta.
  17. Richie

Richie Silver

Jag gillade faktiskt D3! Men då bör ju tilläggas att jag inte lirat D1 och bara ytterst lite D2 :)
    Ser fram emot D4, verkar kunna bli riktigt bra!

18. Jockinho

Jockinho Diamant

Från:
    Motala
    D2 är ju grymt bra, måste du testa. Inte minst med LOD :)

Tyckte D3 är roligt med en vän i Coop, jag är dock så dåligt på det kontra de andra :D

19. thewallin

thewallin Platina

Det är allt lite märkligt det här ”Death Stranding”

E4B6C943-1D8F-4478-8284-7C571C82C8BF.

meo_swe, HerrR och Psykel gillar detta.
  20. meo_swe

meo_swe Guld

Spelade nyss klart A plauge tale: Innocense och jag blev otroligt imponerad!
    Hade spelat demot först, och var allt annat än imponerad. kontrollerna kändes sega och karaktärerna tomma. Dock var miljöerna helt galet bra.
    Så i slutändan så sket jag i att köpa det. Men nu när man är gräsis så tänkte jag köra igenom Modern warfare, men jag tänker fan inte betala 800 spänn för skiten, så jag laddade ner A plauge tale istället. Och jag har knappt lämnat TVn. Helvete. Miljöerna är fantastiska. Karaktärsutvecklingen är superb! Och det där lilla skitungen är inte ens jobbig för det mesta. Storyn sög tag i en väldigt snabbt efter spelat startat, och musiken är väldigt stämningsfull.
    Lätt bästa singel player i år! Och alla jävla råttor överallt!

Helvete alltså.
    Jag gillade verkligen känslan av att smyga runt över tid. känslan av hjälplöshet och att man verkligen är en femtonårig donna som flyr från ett gäng nasare i fakking rustning och svärd. Du är helt chanslös när de ser dig.
    Lite tråkigt var att banorna var ganska linjära, och storyn var ganska kort. Och så var slutet lite väl abrupt kan jag tycka.
    Men jag hoppas på en uppföljare, detta känns som en story som har mer att ge!

APT.

Facegravy och thewallin gillar detta.
  21. Facegravy

Facegravy Tantal

Spela klart det idag. Jag brukar inte bli engagerad i handlingen så ofta. Men det här grep tag i mig. Gillade den linjära designen på banorna och att det var så pass kort, det höll det fokuserat och bra tempo i manus.

Helt klart årets överraskning.

22. meo_swe

meo_swe Guld

Jag skulle dock gärna sett lite fler lösningar på problemen. Inte att det ska vara Sandvik direkt, men kanske att man kan ta sig igenom på lite olika sätt, och lite roligare rewards för att man utforskar.

angående storyn skull är jag gärna sett likt the last of us, att du har väldigt lugna partier där karaktärerna kan utvecklas ännu mer, och skapa ett lugn. Tänk dig vilket jävla katastrofkaos det kunde blivit om du går runt i någon jävla slottsruin och myser och helt plötsligt börjar de där jävla stråkarna att spela. Då kommer det brunt!

23. M021

M021 Silver

Jag kör också. PS4. Skicka PM så kör vi!

24. krosjo

krosjo Titan Premium

Från:
    Stockholm
    Samma här! xibben @ psn

25. Skyllintepahugo

Skyllintepahugo Titan

Blir mest PUBG och nu även COD:MW på Xbox! Vi är ett gäng som brukar squada upp och riva av några games, HUGOBAM @ xbox!

26. krämbulle

krämbulle Alltid sugen på inköp

o_O

27. meo_swe

meo_swe Guld

Sandbox!
    Jävla autocorrect..

krämbulle gillar detta.
  28. SeikoZ

SeikoZ Tantal

Från:
    Stockholm
    Någon som spelar RuneScape här? :)

29. phyx

phyx Titan

Från:
    Trollhättan
    Jag har spelat. Men det var längesedan jag var aktiv. Lyckades få några 99 skills innan jag blev inaktiv.

30. lulebon

lulebon Titan

Från:
    Luleå
    Intryck såhär långt? :D
    Sjukt sugen!