• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gamingtråden

meo_swe

Audemars
6724E922-B806-4E7C-A0BA-439262260834.jpeg


RÖÖÖÖÖÖÖÖÖV
 

meo_swe

Audemars
Någon som köpt nya MODERN WARFARE?
Jag är ganska sugen att köpa, men är orolig att kampanjen är på tok för kort. Är inget stort fan av CODs kaoskrigmultiplayer.
 

Lutte

Cartier
2-Faktor
Någon som köpt nya MODERN WARFARE?
Jag är ganska sugen att köpa, men är orolig att kampanjen är på tok för kort. Är inget stort fan av CODs kaoskrigmultiplayer.

Kampanjen är ok lång, lätt värt pengarna även om det gärna fått vara några banor till, men de som finns är riktigt jävla bra! Dessutom finns Special Ops som fortsättning på storyn, men de har jag inte hunnit testa ännu. Kampanjen tog väl 8-9 timmars intensivt spelande på regular, och jag kommer köra den igen i veckan. Så min rekommendation är köp!
 

meo_swe

Audemars
Kampanjen är ok lång, lätt värt pengarna även om det gärna fått vara några banor till, men de som finns är riktigt jävla bra! Dessutom finns Special Ops som fortsättning på storyn, men de har jag inte hunnit testa ännu. Kampanjen tog väl 8-9 timmars intensivt spelande på regular, och jag kommer köra den igen i veckan. Så min rekommendation är köp!
Det låter ju väldigt lovande:)
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Har aldrig varit ett COD fan, utan alltid hållit mig till Battlefield. Men nu köpte jag COD MW i fredags och har lirat lite i helgen. Kampanjen är asgrym, MP är kul och hektiskt. Men det petar inte ned Battlefield från tronen på min PC.

En bana i kampanjen var bara så grym, och utan att spoila så kändes det som det var taget från filmen "13 hours, secret soldiers of Benghazi"
 

meo_swe

Audemars
Har aldrig varit ett COD fan, utan alltid hållit mig till Battlefield. Men nu köpte jag COD MW i fredags och har lirat lite i helgen. Kampanjen är asgrym, MP är kul och hektiskt. Men det petar inte ned Battlefield från tronen på min PC.

En bana i kampanjen var bara så grym, och utan att spoila så kändes det som det var taget från filmen "13 hours, secret soldiers of Benghazi"
Tänker du på banan med bildförstärkare när de smyger runt i typ England?

inte spelat själv, men kört en del med PEQ och bildförstärkare på riktigt #nästanspecialforces
 

TB12

Cartier
Någon som köpt nya MODERN WARFARE?
Jag är ganska sugen att köpa, men är orolig att kampanjen är på tok för kort. Är inget stort fan av CODs kaoskrigmultiplayer.
Aldrig spelat något COD innan men köpte MW när det släpptes och tycker det är riktigt skoj faktiskt. Kampanjen är riktigt kort, kanske 5h max, spelade klart den lätt på en dag. Även om den var kort så va den RIKTIGT bra! Kommer nog spela om den om ett tag igen. Nu kör jag bara multiplayer(mest ”free for all”) ett par timmar varje dag, tycker själv jag är riktigt kass på denna typ av spel men tycker det funkar förvånansvärt bra även för en kass nybörjare, ”level” 58 redan:) Så jag skulle just nu rekommendera spelet, men som sagt har inget att jämföra med vad gäller tidigare generationer COD.
 

meo_swe

Audemars
Spelade nyss klart A plauge tale: Innocense och jag blev otroligt imponerad!
Hade spelat demot först, och var allt annat än imponerad. kontrollerna kändes sega och karaktärerna tomma. Dock var miljöerna helt galet bra.
Så i slutändan så sket jag i att köpa det. Men nu när man är gräsis så tänkte jag köra igenom Modern warfare, men jag tänker fan inte betala 800 spänn för skiten, så jag laddade ner A plauge tale istället. Och jag har knappt lämnat TVn. Helvete. Miljöerna är fantastiska. Karaktärsutvecklingen är superb! Och det där lilla skitungen är inte ens jobbig för det mesta. Storyn sög tag i en väldigt snabbt efter spelat startat, och musiken är väldigt stämningsfull.
Lätt bästa singel player i år! Och alla jävla råttor överallt!

Helvete alltså.
Jag gillade verkligen känslan av att smyga runt över tid. känslan av hjälplöshet och att man verkligen är en femtonårig donna som flyr från ett gäng nasare i fakking rustning och svärd. Du är helt chanslös när de ser dig.
Lite tråkigt var att banorna var ganska linjära, och storyn var ganska kort. Och så var slutet lite väl abrupt kan jag tycka.
Men jag hoppas på en uppföljare, detta känns som en story som har mer att ge!

APT.jpeg
 

Facegravy

Panerai
2-Faktor
Spelade nyss klart A plauge tale: Innocense och jag blev otroligt imponerad!
Hade spelat demot först, och var allt annat än imponerad. kontrollerna kändes sega och karaktärerna tomma. Dock var miljöerna helt galet bra.
Så i slutändan så sket jag i att köpa det. Men nu när man är gräsis så tänkte jag köra igenom Modern warfare, men jag tänker fan inte betala 800 spänn för skiten, så jag laddade ner A plauge tale istället. Och jag har knappt lämnat TVn. Helvete. Miljöerna är fantastiska. Karaktärsutvecklingen är superb! Och det där lilla skitungen är inte ens jobbig för det mesta. Storyn sög tag i en väldigt snabbt efter spelat startat, och musiken är väldigt stämningsfull.
Lätt bästa singel player i år! Och alla jävla råttor överallt!

Helvete alltså.
Jag gillade verkligen känslan av att smyga runt över tid. känslan av hjälplöshet och att man verkligen är en femtonårig donna som flyr från ett gäng nasare i fakking rustning och svärd. Du är helt chanslös när de ser dig.
Lite tråkigt var att banorna var ganska linjära, och storyn var ganska kort. Och så var slutet lite väl abrupt kan jag tycka.
Men jag hoppas på en uppföljare, detta känns som en story som har mer att ge!

APT.jpeg

Spela klart det idag. Jag brukar inte bli engagerad i handlingen så ofta. Men det här grep tag i mig. Gillade den linjära designen på banorna och att det var så pass kort, det höll det fokuserat och bra tempo i manus.

Helt klart årets överraskning.
 

meo_swe

Audemars
Spela klart det idag. Jag brukar inte bli engagerad i handlingen så ofta. Men det här grep tag i mig. Gillade den linjära designen på banorna och att det var så pass kort, det höll det fokuserat och bra tempo i manus.

Helt klart årets överraskning.
Jag skulle dock gärna sett lite fler lösningar på problemen. Inte att det ska vara Sandvik direkt, men kanske att man kan ta sig igenom på lite olika sätt, och lite roligare rewards för att man utforskar.

angående storyn skull är jag gärna sett likt the last of us, att du har väldigt lugna partier där karaktärerna kan utvecklas ännu mer, och skapa ett lugn. Tänk dig vilket jävla katastrofkaos det kunde blivit om du går runt i någon jävla slottsruin och myser och helt plötsligt börjar de där jävla stråkarna att spela. Då kommer det brunt!
 
Topp