• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gamingtråden

Lutte

Cartier
2-Faktor
Dåligt förklarat av mig, innan hårddiskbytet fungerade spelet och det visades på alla 3 skärmar.
Nu när jag startar datorn är alla 3 skärmar aktiva, kan flytta sidor osv mellan dom.
Men när jag startar Race Room så spelas det bara på en skärm, antar att det är en inställning i RaceRoom som behövs ändras som jag inte lyckas hitta.

Första träffen på vid en sökning: https://forum.sector3studios.com/index.php?threads/how-to-setup-triple-screens.9711/
 

Dnyman

Omega
EB621CB7-5BE3-42E3-8CAC-E8CFE518E4F2.jpeg
Var inne på den sidan igår, men fick inte ordning på det.
Har insett nu att jag bara var inne på fel ställe.
Så nu är allt löst, fått igång alla tre.
Tack för allas hjälp :)
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Jag och några polare är trötta på dota2, cs och de klassiska multiplayer titlarna. Kan någon tipsa om något nytt, kul med känsla. Där man ka ske känner att det finns ett mål, ej krävs 100% dedikation.. Därav spelen vi spelat varit bra då man kan ta ett game om dagen lr liknande. Ej som wow. Ex. Ja ni fattar eller ett skrattframkallande skönt multiplayer gibb. Hit me up
 

azcii

Patek
2-Faktor
Jag och några polare är trötta på dota2, cs och de klassiska multiplayer titlarna. Kan någon tipsa om något nytt, kul med känsla. Där man ka ske känner att det finns ett mål, ej krävs 100% dedikation.. Därav spelen vi spelat varit bra då man kan ta ett game om dagen lr liknande. Ej som wow. Ex. Ja ni fattar eller ett skrattframkallande skönt multiplayer gibb. Hit me up
Apex Legends om ni är 3? Ej fastnat för något multiplayerspel på samma sätt på länge
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Jag och några polare är trötta på dota2, cs och de klassiska multiplayer titlarna. Kan någon tipsa om något nytt, kul med känsla. Där man ka ske känner att det finns ett mål, ej krävs 100% dedikation.. Därav spelen vi spelat varit bra då man kan ta ett game om dagen lr liknande. Ej som wow. Ex. Ja ni fattar eller ett skrattframkallande skönt multiplayer gibb. Hit me up
Diablo3, Heroes of the Storm, Overwatch?
 

Bally

Cartier
Jag och några polare är trötta på dota2, cs och de klassiska multiplayer titlarna. Kan någon tipsa om något nytt, kul med känsla. Där man ka ske känner att det finns ett mål, ej krävs 100% dedikation.. Därav spelen vi spelat varit bra då man kan ta ett game om dagen lr liknande. Ej som wow. Ex. Ja ni fattar eller ett skrattframkallande skönt multiplayer gibb. Hit me up
Testat rust?
 

Xandyr91

Omega
2-Faktor
Vi har faktiskt provat alla 3.

Funtar på rainbow 6? Kanske battlefield? Fasen kommer det sällan. Ya sköna multiplayer lir? Känns som de är samma titlar som spelas år efter år..
Gick över till Rainbow Six för ett tag sedan. Alltid innan spelat CS, cod och BF men sedan jag började med R6 så spelar jag inget annat. Kräver dock en del nötande i början, en hel del taktik och gärna lite samlir med dina medspelare. Men kul!
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag och några polare är trötta på dota2, cs och de klassiska multiplayer titlarna. Kan någon tipsa om något nytt, kul med känsla. Där man ka ske känner att det finns ett mål, ej krävs 100% dedikation.. Därav spelen vi spelat varit bra då man kan ta ett game om dagen lr liknande. Ej som wow. Ex. Ja ni fattar eller ett skrattframkallande skönt multiplayer gibb. Hit me up
PUBG. Inget mål förutom att vinna kycklingen. PC så klart.
 

Mich LS

Omega
Blev lite nostalgisk häromdagen när jag såg MTG Arena. Höll på med de mer konventionella korten för ett decennium sen. Är det någon här som spelar/testat det?
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Nu när det är många som håller sig inne så måste jag rekommendera att spela Shadow of the collossus. Finns gratis nu för de som är medlemmar i Playstation plus.

Själv har jag klarat det massvis med gånger för några år sen och ett av få spel jag har platinum på. Spelat igenom halva igen lite fort här på morgonen.

Några bilder från mig:
ETiD_T-XsAA8LPb.jpeg ETiD-_5WkAAhicW.jpeg ETiEMLyXYAAzP0g.jpeg ETiELkfWoAAKwDu.jpeg ETiEZEqWkAIeuzp.jpeg ETiEYecX0AEuSqn.jpeg
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Om ni redan laddat ner det och hunnit köra måste jag även rekommendera den spirituella föregångaren: ICO som finns till PS2, PS3 och PS4 via PS now. Håller båda dessa som bland de bästa spel som någonsin gjorts och konstnärligt sett de två bästa.
IcoCover_PAL.jpg
 

Facegravy

Panerai
2-Faktor
Är det någon som spelar Borderlands 3 på ps4? Jag har börjat levla en karaktär men saknar någon att spela med.
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Någon som kör CoD Warzone? Provat, tycker det är kul i solo, kalas i team och suveränt de få gånger man har någon man känner i gruppen och mikrofonen funkar... :)
 

Hubbatix

Cartier
NÅGON MER ÄN KAG??!!
17F766F5-0C6C-4641-AEC8-9432745D3B2B.jpeg


Och. Hörlurar. Funkar ett par in-ear om jag bara ska ha dem för att inte störa frugan som jobbar hemifrån, eller måste jag köpa ett par riktiga?
Inte bara du. Har spelat cirka 20h (notorisk slowplayer dock) och är helt förälskad! Jag kör med vanliga in-ear, duger gott för min del.
 

meo_swe

Audemars
Inte bara du. Har spelat cirka 20h (notorisk slowplayer dock) och är helt förälskad! Jag kör med vanliga in-ear, duger gott för min del.
Inte bara du. Har spelat cirka 20h (notorisk slowplayer dock) och är helt förälskad! Jag kör med vanliga in-ear, duger gott för min del.
jag är ungefär lika snabb som Joe bidens löpband, men är helt såld på storyn än så länge!
Lyckades ju få reda på leaksen av misstag, men vill inte veta vad som är sant/inte sant så jag får en fräsch spelupplevelse.
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
NÅGON MER ÄN KAG??!!
17F766F5-0C6C-4641-AEC8-9432745D3B2B.jpeg


Och. Hörlurar. Funkar ett par in-ear om jag bara ska ha dem för att inte störa frugan som jobbar hemifrån, eller måste jag köpa ett par riktiga?
Har börjat och kanske lagt en timme hitills. Älskade första spelet och körde igenom det två gånger. Först på PS3 och sen på PS4. Måste bara hitta energin att fortsätta, kids you know...
 
Topp