Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är de en gammal eller är den ny? Kartongen ser ny utHade aldrig någon när jag var liten så nu tar jag igen det!
Är de en gammal eller är den ny? Kartongen ser ny ut
Måste ha en!!!!! Beställer diirrrrrrrrrrr!Nysläpp med de 30 populäraste(?) spelen.
http://www.webhallen.com/se-sv/spel...t-nes_classic_mini_edition&atcl=search:result
Måste ha en!!!!! Beställer diirrrrrrrrrrr!
Ja den där verkar cool! Synd bara att det är så kort sladd till fjärrkontrollen.Hade aldrig någon när jag var liten så nu tar jag igen det!
Halva grejen är ju att det är sladd, det ska vara oldschool!Ja den där verkar cool! Synd bara att det är så kort sladd till fjärrkontrollen.
Då ska du ha en sån här också:
http://www.8bitdo.com/retro-receiver-nes-classic/
Har själva blåtandskontrollen själv. Riktigt cool.
Återkom gärna med betyg !Äntligen release för Resident Evil 7 idag! Demot var galet bra, så har höga förväntningar! Tror inte att jag kommer bli besviken!
Arbetsdagen kan inte ta slut fort nog!
Will do! Demot var äkta skräck! Riktigt ruggigt, trots att det bara var en enda fiende som dök upp. Det ska dock vara just ett rent demo och inte ha något med det fulla spelet att göra mer än att det är samma miljöer och spelfunktioner. Alltså en "riktig" demo och inte en snutt av det fulla spelet. Det ska dessutom innehålla en hel pussel som i klassiska RE. Jag är riktigt hypad på detta! Smiter nog tillochmed tidigt från jobbet i eftermiddag!Återkom gärna med betyg !
Ja är ju RE fan så de får nog bli ett köp !Will do! Demot var äkta skräck! Riktigt ruggigt, trots att det bara var en enda fiende som dök upp. Det ska dock vara just ett rent demo och inte ha något med det fulla spelet att göra mer än att det är samma miljöer och spelfunktioner. Alltså en "riktig" demo och inte en snutt av det fulla spelet. Det ska dessutom innehålla en hel pussel som i klassiska RE. Jag är riktigt hypad på detta! Smiter nog tillochmed tidigt från jobbet i eftermiddag!
Baserat på demot skulle jag placera det i samma fack som RE1. Remaken till Gamecube är bästa i serien, tycker jag.Ja är ju RE fan så de får nog bli ett köp !
Haha, jo kanske det, men om sladden är för kort och man får sitta 20 cm framför 55 tummarn är det ju inte så speciellt kul...Halva grejen är ju att det är sladd, det ska vara oldschool!
Haha, jo kanske det, men om sladden är för kort och man får sitta 20 cm framför 55 tummarn är det ju inte så speciellt kul...
Efter ett par timmar är det sinnessjukt bra och läskigt! Rekommenderas starkt!Ja är ju RE fan så de får nog bli ett köp !
Kommer hänga på låset på spelbutiken imorrn!Efter ett par timmar är det sinnessjukt bra och läskigt! Rekommenderas starkt!
Och verkligen klassiska RE-pussel! Dessutom en otroligt obehaglig stämning över det hela. Spelat hittills två timmar och än så länge är det definitivt i nivå med RE1! Intensiv action när man måste slåss, men inte på samma sätt som i dom senaste spelen. Snarare panikaction.Kommer hänga på låset på spelbutiken imorrn!
Ahh, ok! F*n va kul!Fixade en skarvsladd så ligger i soffan och lirar
Ahh, ok! F*n va kul!
Vilka är favoritspelen då?
Ja dom är ju faktiskt fortfarande underhållande.Super Mario spelen är ju odödliga men tänkte sätta igång med Zelda eller Final Fantasy ikväll som man kan spela under en längre tid.
Vilken svårighetsgrad började du på?Nice! Lycka till! Det är sjukt stressande ibland, och riiiktigt kusligt! Definitivt det bästa spelet på länge! Ska bli spännande att testa det extra svåra läget senare!
Normal. Easy är för mesar!Vilken svårighetsgrad började du på?
Sanna ord! Ja hann bara spela lite verkar sjukt bra !!Normal. Easy är för mesar!
Man hittar en hel del ammunition, men jäklar vad snabbt den går åt när det väl händer saker! Riktigt stressande! I love it!Sanna ord! Ja hann bara spela lite verkar sjukt bra !!
Fan de e grym känsla ! Bästa sen Alien isolation klaustrofobiskt man vill bara ut ur de jävla huset fast först vill man döda dom jävlarna såklart!!Man hittar en hel del ammunition, men jäklar vad snabbt den går åt när det väl händer saker! Riktigt stressande! I love it!