• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gamingtråden

almeyero

Panerai
Hade aldrig någon när jag var liten så nu tar jag igen det!

IMG_0320.JPG
 

Psykel

Patek
Äntligen release för Resident Evil 7 idag! Demot var galet bra, så har höga förväntningar! Tror inte att jag kommer bli besviken!
Arbetsdagen kan inte ta slut fort nog! :D
 

Psykel

Patek
Återkom gärna med betyg !
Will do! Demot var äkta skräck! Riktigt ruggigt, trots att det bara var en enda fiende som dök upp. Det ska dock vara just ett rent demo och inte ha något med det fulla spelet att göra mer än att det är samma miljöer och spelfunktioner. Alltså en "riktig" demo och inte en snutt av det fulla spelet. Det ska dessutom innehålla en hel pussel som i klassiska RE. Jag är riktigt hypad på detta! Smiter nog tillochmed tidigt från jobbet i eftermiddag! :D
 

Divemaster

Cartier
Will do! Demot var äkta skräck! Riktigt ruggigt, trots att det bara var en enda fiende som dök upp. Det ska dock vara just ett rent demo och inte ha något med det fulla spelet att göra mer än att det är samma miljöer och spelfunktioner. Alltså en "riktig" demo och inte en snutt av det fulla spelet. Det ska dessutom innehålla en hel pussel som i klassiska RE. Jag är riktigt hypad på detta! Smiter nog tillochmed tidigt från jobbet i eftermiddag! :D
Ja är ju RE fan så de får nog bli ett köp ! :)
 

Psykel

Patek
Nice! Lycka till! Det är sjukt stressande ibland, och riiiktigt kusligt! Definitivt det bästa spelet på länge! Ska bli spännande att testa det extra svåra läget senare! :D
 
Topp